Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik hoopte gewoon dat iemand ze al eens geprobeerd had en mij gewoon kon zeggen dat dit een "normale" mdma xtc pil is zonder veel bijzonders. Hoeveel mg mdma er in zit is nu niet zo zeer van belang, zolang er maar enkel mdma in zit en geen amfetamines ofzo. Maar ik snap de boodschap...testen dus..."
"Ik wil gewoon weten of er geen nare substanties inzitten."
"Hallo iedereen, Onlangs heb ik een paar vierkante groene hulk/beastmode pillen in mijn bezit. Echter vind ik hier geen info over terug, wel over de blauwe en oranje maar niets over de groene. Heeft iemand ervaring met deze vierkante groene hulks/beastmodes? Zie foto Groetjes!"