Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb sinds enkele dagen een Storm vape pen, eigenlijk gekocht om incognito buiten de deur te kunnen roken maar het bevalt me zo goed dat mijn gedraaide joints echt niet meer lekker zijn wat mij heeft doen besluiten dat ik helemaal stop met roken en alleen nog maar wil dampen! Ik denk ook wel dat ik iets van betere kwaliteit wil voor in huis maar de storm doet zijn werk voorlopig nog erg goed,en ik heb toch wel vele jaren geblowd dus ben ook echt wel wat gewent om het zo maar te zeggen."