Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag iedereen Ik was aan het browsen door google op zoek naar een verklaring voor een reeks paniekaanvallen dat ik de laatste tijd heb, dit heb ik grotendeels gevonden maar ik zit nog met een paar vragen. Eerst zal ik misschien schetsen hoe mijn 'smokegedrag' vroeger was Ik heb jaren eenmaal per maand gerookt, daarna werd het eenmaal per week en het laatste jaar was het gewoon meerdere malen per dag. Vroeger had ik al het gevoel dat ik makkelijk stoned was maar naarmate ik meer smokete ging dit wel over (niet in dezelfde mate als men vrienden rondom mij maar goed). Nu ben ik eenmaal zo slecht gegaan, dat ik niet meer wist waar ik was, wie ik was enzovoort, ik wist alleen nog dat ik ging 'doodgaan' en dat het voorbij was voor mij (of toch tenminste mn gezond verstand). Dit is na 2 helse uren voorbij gegaan maar nu zijn we 4 maanden later, ik ben intussen ook al 2 maanden gestopt met smoken maar toch heb ik soms het gevoel dat ik stoned ben, het komt op, ik merk het, ik wordt nerveus en men gedachten gaan terug snel. Ik ben altijd vrij goed geweest in mijzelf onder controle houden en ik kan het altijd terugdringen maar toch is dit niet leuk want ik kan het zelfs hebben als ik met vrienden iets zit te drinken op café en dan ben ik even niet mezelf. Ik vroeg me af of iemand dit ook heeft of iemand toevallig weet hoe dit misschien opgelost kan worden. Ik heb er al vrede mee genomen dat ik er misschien moet mee leren leven maar toch geef ik de hoop niet op. Ook wil ik echt terug naar de oude stonertijd, want ik deed het echt recreatief en voor diepzinnigheid maar die angst blijft er nog. Met vriendelijke groet en dank bij voorbaat"