Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"In mijn snot uit me rechter neusgat zit ook vaak bloed. En beetje uitstraling naar me gezicht enzo. Dus niet geheel klachtenvrij."
"Beste leden, Sinds een paar maanden heb ik ieder weekend een paar snuifjes speed genomen. En daarna netjes me neus gewassen. Maar.... daarna had ik een grammetje coke gekocht en dit verspreid over 3 weekenden gebruikt (achter elkaar) en sinds de laaste keer heb ik veel last van mijn neus. Als ik buk voel ik het kloppen en is geïrriteerd, Heel af en toe is het minder maar na 4 weken is het nog steeds niet weg. Ben 2 weken geleden naar de huisarts geweest en die zei dat mijn tussenschot rood en geïrriteerd is. Maandag ga ik weer naar de huisarts voor wellicht een zalfje. Heeft iemand hier ervaringen mee met het herstel? Ik heb 4 weken niet meer gesnoven. Alvast bedankt"
"Ik had zelf de coke ook niet echt fijngemalen. Geen idee of dit zoveel slechter is? Ik ga zeker rustig aan doen (niks meer gebruiken)"
"Bedankt voor jullie hulp. Ik gebruik geen coke meer omdat ik merk dat me huis teveel lijd."
"Beste leden, ik heb een poos ieder weekend een beetje speed gesnoven ( voor 6 maanden en af en toe een weekendje niet) daarna had ik een gram coke gekocht en daar 3 weekenden (achter elkaar mee gedaan). Na het 3de weekend zon last kloppingen in me neus met bloedkorsten. Na een lange tijd is me neustussenschot goed herstelt. Alleen voelde ik toch dat het ergens ging bloeden, kon niet achterhalen waar het vandaan kwam. Totdat ik me wattenstaafje dieper in me rechterneus stopte en daar zat overduidelijk bloed aan. Niet dat het me neus uitloopt alles behalve, maar het lijkt niet echt te herstellen. Als het aanhoud ga ik zoiezo weer naar de huisarts. Iemand ervaring hiermee? Ben benieuwd wat anderen hiervan vinden. Alvast bedankt, Roel"