Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, dit is de eerste keer dat ik een kweekset heb aangeschaft. Hij staat nu 10 dagen en ik heb hem de plastic kweekzak net van positie veranderd. De eerste puntjes zijn er duidelijk. Nu zie ik op de eerste puntjes een soort witte stippen en over vrijwel de hele kit een soort witte deken. (De deken is er al langere tijd). Zijn deze stipjes een indicatie van besmetting? Ze zijn namelijk wel wit. Ik ben benieuwd wat jullie denken. Alvast bedankt"