Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Alza54 zei: Ik ben 32 jaar oud, sinds mijn 14 is de diagnose ADHD gesteld maar voor mijn gevoel heb ik dit mijn hele leven al. Ik kreeg kablam meteen eeen recept voorgeschreven of het me zal helpen. Ik heb alle mogelijke doseringen zowat wel gebruikt. Ritalin kreeg ik. Ik heb ook wel dextroamfetamine gekregen maar dit gaf voor mij geen verschil. Ik heb wel ADHD maar om eerlijk tezijn misbruik ik die ritalin al vanaf het begon; het gaf me een heerlijke “exiting rush” Soms nam ik er 4in 1x maar dat was minstens (zeg maar de spacebarriere) meestal nam ik er 10 per uur en dan opnieuw 10 Precies een uur later ik had serieus mijn wekker gezet op precies een uur na een volgende dosering. En knallen,.. ieder uur weer., en dan lekker gamen WoW! ik krijg hyperfocus als ik dit doe. Dat wil zeggen dat je helemaal 100%in het spel zit fantastisch allemaal Ik krijg hedendaags nog steeds methylfenidaat maar dan (op dit moment) 54 Mg En hoezo kan je die niet misbruiken dan???? Ik heb een tangetje op mijn bureaunetwerken knip hem in 3stukken in de lengte en dat weer door de helft, zo hou ik zes stukjes over die ik gewoon inslik en hoppa het misbruiken is weer gelukt. Je kan ze ook pletten! Simpelweg onder een stoelpoot en dan pletten.!!! Dit doe ik dus al een tijdje en echt alle 54mg krijg je binnen en na precies tussen 15-20 min begint het te werken. Ohja die skin die om de pil zit bevat 22% methylfenidaat dus zonde om weg te gooien. Ik wordt echt heel creatief ervan. Meestal ga ik gamen eigenlijk altijd en het lijkt wel of de tijd 2xzo snel gaat En na een uur moet ik bijnemen anders krijg ik een dipje. Maar weeet iemand van jullie waarom het precies tot 1uur na inname het gevoel weg gaat??? Altijd al zo geweest maar de lol stopt na een uur. Ik heb nu speed op en dacht een beetje over drugs te lezen Afein Ik hoop dat iemand vragen heeft, ik weet ook veel van drugs helemaal dus van de psychostimulerende middelen. Klik om te vergroten... Ik heb die dinge ook maar snuiven moet je ze niet maat"