Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"In weerwil van het populaire geloof bevat absint niets waarvan je gaat spacen (ook van thujon ga je niet spacen). Het wordt gedronken met ijskoud water, dat een aantal oliën uit oplossing doet komen en daarbij de aroma's van een goede absint vrijmaakt. Eventueel wordt ook wat suiker toegevoegd (volgens een vast ritueel). In een moderne Tsjechische variant van het serveerritueel wordt de suiker met absint geflambeerd. Een goede absint steek je evenwel nooit in brand."