Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoihoi, Iemand ervaring met het gebruik van pep om zo nu en dan een nachtje door te halen wat betreft studie/tentamens e.d.? Werkt het net zoals sos? Dus aangenaam en concentratieverhogend (indien je je grenzen kent natuurlijk) of weer net niet..? Oh ja, werkt het echt een paar uur lang? Dat kan ik me namelijk echt niet voorstellen.. ben alleen bekend met sos, en dat lange effect heeft sos totaal niet! Zou wel leuk zijn hahhaa.. Anyway, hit me back with a chat! xx"
"Sinds een paar maanden loop ik bij een psycholoog en binnenkort wordt ik doorverwezen naar een psychiater. Ik ben 23. En die psycholoog wil mij Borderline in de schoenen schuiven, terwijl ik de symptonen heb van een ADD'er. Ik heb toen zelf research gedaan en tot mijn verbazing voldoe ik serieus aan alle ADD symptonen, van kinds af aan! In tegenstelling tot Borderline, dat óntwikkel je pas vanaf je 18e. Het lijkt mij zoooo fijn om normaal te functioneren voor de verandering. Ik heb dus ook het een en ander gelezen over ritalin. En ik denk echt, dat dit medicijn mij zo goed zal helpen. Hoe kan ik dit duidelijk maken bij de psychiater? Enig idee hoe ik dit kan aansturen en het Borderline verhaal ontkrachten? Caus I need the dru for God's sake!!! peace out!"
"edblok2 zei: ja, maar zij hebben er voor gestudeerd, en jij niet, en dat je op drugsforum komt praten over ritalin zegt ook genoeg. Klik om te vergroten... Ik studeer zelf psychologie!! En ik weet zelf veel beter waar ik mee zit en hoe ik wat ervaar?! En btw, na een second opinion, bleek dus toch dat ik gelijk had!"