Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mensen, Afgelopen weekend ben ik op een festival geweest, het duurde van vrijdag t/m zondag. Vrijdag heb ik alleen maar een paar biertjes gedronken (met cola tussendoor) zodat ik de zaterdag fit was om XTC te gaan gebruiken. Rond het middaguur was het tijd voor mijn eerste kwartje. De pillen waren rond de 220mg. Op de een of andere manier wil ik voor mezelf altijd "rustig" beginnen. Ik ben me bewust van de 1 Ã 1,5mg/kg lichaamsgewicht. Ik ben een jongen van 25, weeg 94kg en ben rond de 1,94. De ideale dosis zou dus tussen de 94-141mg liggen. Ik zal dus met dat kwartje rond de 55mg hebben binnengekregen. Om eerlijk te zijn, vind ik het een beetje eng om rond die 1,5mg te zitten, mede omdat het warm was. Dit was overigens de 9e keer dat ik XTC heb gebruikt. Ik houd met altijd aan de 3 maanden regel en de laatste keer was zelfs 6 maanden geleden. Na ongeveer 45min. begon ik het te voelen. Maar het was anders dan normaal. Het begint normaal bij mij altijd met een soort tinteling door je hele lichaam, een warm en euforisch gevoel en ik voel me "scherper". Afgelopen keer voelde ik me alleen scherper. Ik kreeg wel gigantische pupillen en had zin om te dansen. Van de vorige keren weet ik nog, dat ik met zoveel mogelijk vreemde mensen een gesprekje probeerde aan te knopen en dat dat altijd gezellig was. Nu leek het wel of ik in mijn eigen wereldje zat, ik had niet de behoefte om contact met vreemde mensen te hebben. En ook het euforische gevoel was totaal niet aanwezig. Ik had enkel zin om te dansen en voelde me dus scherp. Ik heb na een paar uur wel bijgenomen en toen waren de effecten hetzelfde. In de tussentijd heb ik maximaal 1 a 2 glazen water gedronken per uur. De dag erna heb ik ook nog gebruikt. Toen was het scherpere effect al wat minder. De eerste keer dat ik zondag heb gepakt was rond 15:00. De tweede keer was om 20:00, die tweede dosis heeft geen enkel effect meer gehad op mij. Mijn vraag is dus: Zou het kunnen dat door de warmte (het was rond de 25-28 graden) XTC minder goed werkt? Of is het zo dat de XTC niet meer werkt bij mij na 9 keer? Dat zou ik echt ontzettend jammer vinden, ik houd me aan de 3-maanden-regel (soms zit er zelf meer tijd tussen) omdat ik het een leuke drug vind en het ook leuk wil houden."
"stomme eend zei: Haha vertellen dat je twee dagen na elkaar gebruikt en daarna dat je je aan de drie maanden regel houdt. ik zie een discrepantie, jij ook? Klik om te vergroten... Hahaha ja daar heb je gelijk in. Bedankt in elk geval voor je reactie. Vorig jaar heb ik op dat bewuste festival 3 dagen achter elkaar gebruikt, wat niet helemaal verstandig is. Toen werkte het wel 3 dagen goed. Ik hoop in ieder geval dat je gelijk hebt en dat het aan de set en setting lag. Misschien had ik er wel TE veel verwachtingen van omdat het al lang geleden was. De volgende keer ga ik er anders in, rustig over me heen laten komen en niet te veel er van hopen. En ik zal me beperken tot 1 dag."