Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen! Ik ben nieuw op het Forum en zit met een (voor mij) ingewikkelde vraag. Ik was van plan om binnenkort weer truffels te doen, ik heb hier een beetje ervaring mee. Ondertussen heb ik zo’n 4x de High Hawaiians gepakt met een dosering van 12-20 gram per keer en 1x de valhalla met 15g. De eerste paar keer ging ik erg lekker op de truffels, voelde me erg blij en gelukkig en had mooie visuele effecten. Nu heb ik de laatste x bij mijn gebruik (een week geleden) een redelijk dark trip gehad waarbij ik me een beetje “depressief” begon te voelen en slechte gedachten had. Ik ben zelf niet depressief en heb behalve werk stress niet echt dingen aan mijn hoofd. Is het wel een goed idee om de truffels vanavond weer te pakken? Of zou ik beter eerst kunnen zorgen dat ik in een perfecte mood ben voor het pakken? ter extra info: ik zet thee van de truffels en pak meestal eerst een lagere dosis (ong 10-12 gram) voordat ik bijpak. Ik rook er ook altijd een paar jointjes bij en trip meestal alleen, zit gewoon lekker thuis wat te kijken en ga daarna naar buiten. jullie advies wordt erg gewaardeerd!"
"Hey iedereen, sorry voor de late update maar mijn werk heeft me enorm bezig gehouden. Ik wil graag beginnen met iedereen enorm te bedanken voor het advies. Heb uiteindelijk meerdere keren wat truffels gepakt zonder te blowen en dat was zeker een betere experience. Mindless zei: In je onderbuik weet je op het moment wel of je er klaar voor bent. Heb je twijfels, dan daar ook echt naar luisteren en het niet doen. Heb je er écht zin in, dat is het moment om het te doen. Ik weet dat zoveel het doen, maar combineer absoluut geen wiet met psychedelica. Niet tijdens de piek in ieder geval. Tijdens de comedown is vrij veilig. Weet niet meer wie het zei, maar wiet is een moerasmonster. Het sleurt je soms onder water, je blijft vervolgens aan takken en wortels hangen... Als je alleen wiet gebruikt zijn dat momentjes dat je gedachten even wat duister kunnen worden, maar meestal ben je zelf nog wel gegrond genoeg in de nuchtere realiteit en is het niet sterk genoeg om je echt onder te trekken. In combinatie met psychedelica is dat effect echter keer 10. Ik noem natuurlijk maar een getal, maar psychedelica versterkt alles enorm. Imo, wat je wilt als je op een psychedelische reis gaat, is zo'n stabiel mogelijke psyche. Wiet maakt je psyche potentieel zeer instabiel... Geloof me, het is bij mij heel vaak goed gegaan, totdat het verkeerd ging en toen ging het ook écht verkeerd. Het is Russian Roulette die je speelt met je geest. Iedereen doet echter altijd toch wat hij/zij zelf wil en sommigen moeten het ook leren in de praktijk. Ik ook. Maar je bent gewaarschuwd. Klik om te vergroten... Inderdaad mijn eerste experiences met psychedelics gingen standaard gepaard met heftig blowen en dat ging eerst enorm goed. Maar wanneer het fout gaat kan het inderdaad flink fout gaan. Anonspider zei: Set en setting zijn te belangrijk bij zn hoge dosis.. damn 20g high hawaiians in een dag?? Mijn eerste keer truffels was 11g met high hawaiians en ik kon die net aan handelen. Ging eerst geweldig goed totdat ik in een bad trip belanden. Had niet de juiste setting helaas. Wat de fck ervaar je wel niet met 20g? Is er een groot verschil als je het gelijk inneemt? Of wordt je trip niet heftiger als je het verdeeld en om de 2 uur wat eet? Klik om te vergroten... Nja, ik werd de eerste keer door de smartshop aangeraden om een heel bakje van 23g te pakken maar had dat toen toch maar niet gedaan hahaha. Op 10g zoiets voel ik vooral wat effect op mijn lichaam. Op zo’n 20g trip beginnen de geweldige visuals vooral in combinatie met natuur. Ook met mijn ogen dicht ga ik dan echt enorm lekker en heb ik zelfs een keer gedacht dat ik een “strijder van vuur” was die gezonden werd door god omdat ik zo hard aan het zweten was hahahha. Trip wordt trouwens zeker wel heftiger als je het verdeeld eet. Ik maak meestal een thee van zo’n 14 gram en eet tijdens mijn trip nog wat bij als ik daar zin in heb."