Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vandaag eerste maal getest. Zoals eerder vermeld beetje een "rush" gevoel als bij speed. Heel lichtjes euforisch. Maar man man wat had ik een last van brandend gevoel in de neus, tot 3 a 4x erger dan by 4mmc."
"Hey Piet! (Of wat je echte naam ook wezen mag ), Ik ben ongv. dezelfde leeftijd als jou en mijn verhaal is bijna volledig hetzelfde als jou, had ook vroeger een alcoholverslaving en heb ook rugproblemen, bij mij was na een botscan aan het licht gekomen dat mijn onderrug vastgegroeid zat op mn bekken en mijn bekken al levenslang gekanteld zit, na een verkeerde beweging ben ik beginnen sukkelen met hevige pijn na vroeger nooit last ervan te hebben, ik was ook met oxy begonnen en zat na 3j al op bijna 1g per dag (12x 80mg langwerkend op een dag maar deze met een vijzel fijn maken of kauwen zodat deze meteen werken). Ik ben nu al een paar weken aan het afbouwen en neem sedert 4 dagen geleden geen oxy meer. Ik ben via dit forum op "Kratom" gekomen, en heb dit gebruikt om de ontwenningsverschijnselen tegen te gaan. Ik had er nog nooit van gehoord tot ik het hier in een andere post las, en voor mij hielp Kratom heel goed. Ik neem de Green Malay Kratom, je kan dit gewoon op internet bestellen, is een soort poeder die van planten komt uit Azië en is gewoon legaal. Het is een plant die kan helpen tegen pijn want het is ook een opioïde-achtige plant, alsook kan het helpen om je ontwenningsverschijnselen vd oxy weg te nemen. Kratom kan je in een thee gooien of kan je ook roken (al heb ik het nooit gerookt ik deed het in een thee of koffie, en aangezien ik geen thee drinker ben was het koffie maar het smaakt wel nieg zo super) Ik zou je voorstellen eens Kratom te proberen en tegelijk de oxy af te bouwen. Ik hoop dat t ook jou helpt zoals het mij tot nu toe geholpen heeft, let wel op dat je de oxy niet gaat vervangen met kratom en dan aan de kratom verslaafd word natuurlyk! Succes met je strijd om terug sober te worden en natuurlijk ook succes met je pijnlijke rug! Groetjes, Kevin"