Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik vraag me af hoe het valt als ik xtc gebruik tijdens de eerste dag van de nijmeegse vierdaagse en alle opvolgende dagen die week aan de drank ga. Kan dit heel veel kwaad? Kan mijn dip hierdoor erger worden?"
"De feesten natuurlijk. Niet het meelopen."