Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: GHB-verslaafd en last van extreme uitdroging + ov. klach Hoi, Ten eerste bedankt voor je reactie! Inderdaad was ik hier dus ook al bang voor! Ik heb het ook als ik mn armen optil maar tegenwoordig ook al als ik mn armen op een hoge armleuning heb liggen, en ind als ik slaap en op mn armen lig treed het altijd op, ik zou dan enkel met mn armen gestrekt langs mn lijf moeten liggen om het niet te krijgen, maja zo slaapt niemand! En ik gebruik ook wel eens slaappillen.. Maar ik ben heel bang om naar de huisarts te gaan, ik heb heel veel te verliezen! Ik kom vanm heel ver, heb veel verloren in het verleden en heb sowieso turbulent verleden, ik heb heel hard geknokt maar tegenwoordig heb ik alles op een rij, ik werk en studeer en bouw aan mn carriere, eigen woning en een geweldige familie wat zich zeer heeft hersteld deze band en contact, het enige is dus dat ik nog een ghb-verslaving aan mn verleden heb overgehouden maar al met al lijdt ik dus een dubbel-leven.. En ik weet wel dat de dokter beroepsgeheim heeft maar ik heb meerdere banden, zo ook binnen de ggz en psychiater waarbij ik af en toe nog eens terecht kan in slechtere periodes, en zolang niemand er iets vanaf weet word ik het beste geholpen maar kan ik ook een normaal leven lijden en bouwen aan mn toekomst en vooral mn familie bij me hebben, want als zij hier vanaf zouden weten zou ik hun definitief kwijt raken en dan houdt voor mij het leven op. Ja waarom ik dit allemaal zeg is alleen om even aan te geven hoe beladen voor mij de stap is om naar buiten te komen met dit en bijv bij de huisarts dus, maar mn lichaam en gezondheid is natuurlijk extreem belangrijk en dat ik mn armen kwijt zou raken in het ergste geval zou absoluut nooit mogen gebeuren! dus in dat geval moet ik een keuze maken of de huisarts of mezelf een schop onder mn reet geven en van die verslaving af te komen maja die stap is helemaal een hel natuurlijk anders zat ik er niet aan.. Naja goed, wat adviseer je nu nog?"
"Re: GHB-verslaafd en last van extreme uitdroging + ov. klach Ow en bedenk me nog iets, is het misschien een idee om naar de huisarts te gaan en hem te vertellen over deze klachten van de tintelingen enzo en te doen alsof me neus bloedt en m niet te vertellen van mn ghb-verslaving? want die mensen raken ook altijd meteen in zon alarmmelding-status en willen je der vanaf helpen noem maar op.. en andere doktoren kunnen wel bij deze informatie toch? Naja thnx, groetjes!"
"Re: GHB-verslaafd en last van extreme uitdroging + ov. klach Bedankt voor jullie reacties, ik voel me erg gesteund! Mede dankzij jullie reacties heb ik inderdaad een afspraak gemaakt bij de hartsarts en ben ik daar vorige week langs gegaan, ik heb open kaart gespeeld en ben eerlijk geweest. Hij heeft me naar de bloedafnamepost gestuurd gestuurd en tevens heb ik daar ook urine afgestaan, er word nu verder op allerlei dingen getest en ook gaat er nu verder onderzocht worden welke schade ghb mij aanricht voor zo ver ze dat in kaart kunnen brengen, ik hoop het wel. Vrijdag kan ik bellen voor uitslagen, ik ben benieuwd! Ook besef ik mij goed dat ik nodig moet afbouwen want ik kan er ook geen mate in houden en mn geweten speelt mij parte, ook start ik een veelbelovende stage over een maand en ik wil daar zonder versuffing en vermoeidheid mee kunnen starten dus ik ben me mentaal aan het voorbereiden om af te bouwen, ik schat dat ik daar met een week of 4 mee ga beginnen, ik ben nog op zoek naar een langzaam afbouwschema aangezien ik het helemaal alleen moet doen misschien weten jullie nog iets? Ook heb ik via mijn dealer een aanvraag voor afbouwschema bij een verslavingskliniek liggen. Ik ben wel erg bang in een gat te vallen en wat mij voorheen overkwam wanneer ik gestopt was is dat ik alle disciple verloor voor mijn dagelijkse taken maar daarom probeer ik mij zo veel mogelijk mentaal voor te bereiden alvast. Owja ik zag wat discussie over de opmerking waarom niet gewoon stoppen en enkel wknd gebruik etc. en ja ik moet zeggen dat ik daar ook een beetje over viel maar ik kon eruit halen dat het niet helemaal zo bedoeld was als dat het overkwam en dat er goede bedoelingen achter zaten, helemaal nu ik verdere onderbouwing daarvan lees, dus bedankt alsnog. Groetjes! En ik ben een 'zij'"
"Re: GHB-verslaafd en last van extreme uitdroging + ov. klach Nou het zit er op! Alhoewel ik echt een rampweek achter de rug heb.. pffffff bleek dus dat ik te snel was afgebouwd met als gevolgd een lijf wat ik met geen mogelijk normaal rustig kreeg meer, dus ik opnieuw 2 flgls gehaald en begonnen op de helft van wat voorheen mijn dagelijkse dosis was en vervolgens netjes in 4 dagen afgerond dus mijn lijf was het hier wel eens dan, alleen had ik weer een volgende probleem want vanaf dat ik mn 2e afbouw starte kon ik niet meer eten en erger nog kon absoluut niet meer slapen dus op dag 3 en 2 nachten niet geslapen te hebben heb ik een doosje oxazepam geregeld en nu heb ik een heerlijke nacht rust gehad en vandaag gwn weer gegegten, wel minder maar tenminste iets. En ik zit echt op minimale inname nog met ghb dus het gaat goed. Ik moet natuurlijk onwijs wennen aan de nuchtere wereld en volgens mij was ik leuker om bij te zijn dan nu ik nuchter ma goed dat moet ik maar gwn weer aan leren, wel merk ik wat meer glaasjes wijn te nuttigen dan normaal ma ach als dat alles is! Ik heb 8 jaar lang aan de harddrugs gezeten want voor de ghb heb ik ook al een speedverslaving van 6 jaar overwonnen, dus licht aan het einde van de tunnel!!"
"Hoi, Ik gebruik nu dik een jaar dagelijks GHB en daarvoor een aantal jaren af en aan. Ik heb al een flink aantal maanden last van extreme uitdroging, zo smeer ik mijn en voeten dagelijks en vooral snachts meerdere keren in, maar ook mijn neus en ogen drogen erg uit dus spoel ik ook deze regelmatig met water en dat lucht erg op! Nu heb ik sinds kort en vooral snachts als ik lig, last van tintelingen in mn arm en mijn bloed loopt niet goed naar mn handen ofzo, waardoor deze beginnen te prikken en gevoelloos worden, als ik ga zitten of even opsta trekt dit weer weg. Ik begin me hier toch best zorgen over te maken en ik vroeg mij af of er mensen zijn die deze klachten herkennen, en mij hier verder over kunnen informeren/helpen? Bedankt alvast!"