Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nee suboxone en wordt denk ik pas dinsdag."
"Ik hoop dat ik morgen doodziek ben kan ik overstappen lig ik snel weer lekker in mijn eigen bed met een dikke blok hash stik voor het slapen gaan."
"Vandaag 0 mag pas beginnen als ik morgen op de kaus 13 score met afkick verschijnselen."
"De eerste dosis Suboxone moet worden ingenomen zodra onthoudingsverschijnselen zich openbaren, maar dit mag niet minder dan 24 uur na uw laatste methadongebruik plaatsvinden"
"Of is het het best in 10 dagen te wachten of toch het punten systeem dat door ontrekking helpt die meer er uit te halen"
"Wat ik nog steeds wil weten is of aussies met een hoofdhanger ( runner) die een boogje hebben zoals op de foto onder nep valt? Wat mij opvalt bij deze aussies is dat het ontwerp telkens zelfde is maar de kleuren zijn anders. Heb er wel is een gezien met drie runners dus ook aan de zakken.zelfde ook boogje en ontwerp. Ik kon dat alleen van cavello beperkte oplagen van 100stuks wat er dan ook in geborduurd staat die hadden dan 3 hoofhangers."
"Afkicken van metadon met heroïne ?"
"40 mg sta ik nu op. Heb wel is geprobeerd om in een keer naar 0 te gaan maar ja dat lukt dus echt niet. slik sochtens na het eten heb het een dag uitgehouden om niet te slikken een keer maar ik werd zo raar zo erg niet normaal echt verschrikkelijk ik moest het wel gaan innemen ik kon niet meer dat was zo 48 uur na inname hoe hoog ik toen stond dat weet ik niet meer. Ben zelfs is een keer in een psychose geraakt toen had ik alles op gemaakt in een aantal dagen waar ik een week mee moeten doen 60 mg per dag en daarna weken niet meer gebruikt dat was echt raar zacht uit gedrukt .dat kan ik je wel vertellen. Ze komen wekelijks brengen maar ze konden geen contact meer met mij krijgen. Ik weet dat het vreemd klinkt heroïne om van metas af te komen net als metas is verslavender als heroïne gek klinkt eigenlijk , ik vind het gewoon heel moeilijk om van die metas af te komen ook in de kliniek. ik kan niet slapen en het ergste ik kan niet ontspannen en daar word ik knetter gek van pfff mocht snacht altijd in bad warm water is fijn in je afkick vind ik . Dan kan ik mij nog redelijk aangenaam ontspannen. Of een warme douche op mijn rug gaf mij enigszins verlichting. Maar in die kliniek dat het was echt zwaar..... Ging zelfs met sleutels in mijn arm lopen krassen gelukkig was dat niet uit de hand gelopen was meer om dat vervelende gevoel te onderdrukken zoort korte afleiding zegmaar .en innibinie ofzo tegen rusteloze benen man man alle onrust ging in mijn hoofd zitten werd knetter en knetter gek daarvan nooit meer gebruikt daar na . Pak morgen de metas maar weer op misschien zo al en duik mijn nest in ..dat met heroïne is idd niet te doen is idd veels te duur moet wel kunnen eten . maar het kan het opzich wel als vervanger gebruikt worden! maar de juiste weg is het dan misschien weer niet dan. kan ik beter vanuit de meta naar een middel overgaan wat makkelijker af te bouwen is wat dopemonster zegt. Ik denk ook niet dat er de ruimte of de wil is om het op zo een manier via een kliniek te gaan of kunne doen (het bestaat denk ook niet) ik denk dat de meeste je ook voor gek verklaren."
"Poeder is op na donderdag ochtend geen metas meer ingenomen voel mij nu prima maar in deze situatie word dat al snel een ander verhaal natuurlijk.ik weet niet hoe ik het moet omschrijven maar ik heb zo iets van mm ik voel mij iets anders ik voel mij best goed. Wat ik vertelde over dat ik een hele dag had overgeslagen die dag ik zal het nooit vergeten ! Wat kan een potje pissen lekker zijn echt zo fijn leek wel klaarkomen zo lekker was de ontlading ik had lang niet zo genoten van een dood normaal potje pissen echt als je dat spul (metas) lange tijd gebruikt weet je gewoon niet beter meer maar wat was dat zalig."
"Zit nu vanaf dinsdag in afkick kliniek vandaag donderdag van 40 naar 35 meta gegaan morgen vrijdag 5 eraf en zaterdag en zondag ook wel met 5 mg achter de hand waar ik op terug mag vallen en maandag de overstap. Vandaag is geen probleem geweest wat morgen brengt is nog ff afwachten. Was het maar al maandag lijkt zo lang maar zijn morgen nog maar 3 dagen."