Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"tnx voor je antwoord ik zal het even wegen dan hoor je dat nog wel van me"
"Ik heb wat vragen over mijn paddo's die ik heb gekocht. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } 1. Heb het over gekocht voor 20 euro is dat een goede prijs? 2. Hoeveel is het ongeveer in portie's? 3. Wat voor soort is het? 4. kunnen we hier met 4 man lekker van trippen? 5. Is het niet te ruig voor de eerste keer? 6. En hoe het beste te bewaren Ik heb al wel eens salvia gerookt wat mee zeer beviel."