Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het lijkt inderdaad of je bestuurd word door een hogere macht. Of een ander begrip kan zijn dat je even in een hogere bewustzijn terecht komt. De mens leeft nu eenmaal in een routine waardoor de aandacht verslapt. Verder zien de meeste het als een illusie maar het kan ook een inzicht zijn vanuit een ander standpunt. verdovingsmiddellen boost soms het brein. Wat de meeste mogelijk trachten te bedoelen, is dat ze mss even een gewaarwording krijgen van het 4de dimensie. Wij leven vandaag in het spirituele waterman tijdperk wat betekend dat we in een hogere en/of ons zelf tot een dieper denkwijze aan het onplooiien zijn. Wat sommige gewaarworden ligt volledig los van ons dagelijks denken en ook daarom niet daarover kunnen praten. Een magische gedachte is bv dat de tijd en ruimte samen hangen. Anders uitgelegd is dat de tijd slechts een uitgestrekt moment is enzoverder."
"Zoals einstein zei: logica brengt je van A naar B Verbeelding overal. Indien je niet dieper durft denken, sta je voor niemand anders dan jezelf in de weg. Maar indien je niet verder kunt denken, dan kom je er ooit nog wel."