Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen, ik heb een raar probleem en ik vroeg me af of dit "normaal" is en of dit weer over gaat. Ik gebruik niet veel drugs, af en toe truffels en hasj (die we oplossen in warme melk). Het is alweer weken geleden dat ik voor 't laatst gebruikt heb, maar af en toe voel ik me net alsof ik aan het trippen ben zonder dat ik iets heb gebruikt. Vooral als ik plotseling van een drukke naar een stille ruimte overga. Het is moeilijk te beschrijven wat ik meemaak, maar alles lijkt intenser, interessanter en mooier. Ik kan mezelf er gelukkig vrij gemakkelijk van overtuigen dat er niets aan de hand is en verder gaan waar ik mee bezig was. Ik had 't vorige week nog op school tijdens een college, ik was ineens diep onder de indruk van de (toch wat saaie) collegezaal, de geluiden de mensen. Volgens mij heb ik echt 5 minuten met open mond alles zitten aanstaren. Daarna moest ik zelf even iets presenteren en was het gevoel meteen weg. Dit heb ik nooit gehad voordat ik experimenteerde met drugs. Zijn er meer mensen die dit herkennen, gaat het vanzelf weer over? Is het werkelijk een aftereffect van de drugs of een soort placebo effect? Ik ben heel benieuwd."
"Het is niet dat ik dingen mooier vind, maar zomaar uit het niets in een soort van tripgevoel zit. Beetje beangstigend. Bovendien gebruik ik geen drugs om als ik nuchter ben dingen op een andere manier te ervaren, maar gewoon om een leuke avond te hebben. Ik houd 't liefste mijn drugs ervaringen en nuchtere ervaringen van elkaar gescheiden snap je? Het zou niet fijn zijn als die in elkaar gaan overlopen."