Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een paar vrienden en ikzelf pakken altijd een Oxazepam tablet van 50mg na het gebruik van schijven of sos. Nou weet ik natuurlijk dat dat niet heel goed voor je is maar heb het al 10 tallen keren gedaan en nooit gekke dingen gekregen of ervaren, enkel meteen in slaap vallen en een nachtrust van +/- 8 uur wat echt zoveel scheelt met de dip en vermoeitheid erna. Nou weet 1 van mijn vrienden er meer vanaf en zegt dat absoluut niet te doen omdat het echt super slecht is voor je hersenen. Hoe slecht is het daadwerkelijk? Kan iemand mij hier meer over vertellen met onderbouwing?"