Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een hele goede avond Newbie Pfff het is inderdaad niet niks wat je slikt, en afentoe een borrel ja die neem ik ook elke avond maar dan voor het slapen gaan.Zoals nu dat ik hier zit te tikken na het lezen van jou schrijven oftewel vraag. Zo zat ik namelijk ook te denken hoe je,wij van dit probleem af kunnen komen en dat is me nog wat!!! Na wat ik links en rechts heb gelezen op forums en dergelijke dat het geen pretje gaat worden niet dat ikje bang wil maken hoor.En hoop ook dat je bij je dokter aanvraagt dat je geholpen wil worden door een of andere verslavings instelling of zo ? Bij deze wil ik je absoluut niets opdringen ofzo hoor maar zal je vertellen waarom wel. Ik zelf gebruik nu ruim bijna 9 jaar een aantal antidepressiva, waaronder oxazepam,temazepam voor het slapen gaan enz een hele lijst dus door verschillende omstandigheden waar ik zelf nooit om gevraagd heb maar wel nodig heb. Maar nu bij al die pillen wat ik al slik heb ik ruim de afgelopen 8 maanden DIV soorten erbij gekregen waaronder oxicodon,fentanyl,en DIV pijnstillers om de pijn weg te houden. Wat er met mij gebeurt is dat als ik per ongeluk m’n pleister vergeet op te plakken,ik na een uurtje of 6 niet meer weet waar of ik het zoeken moet pffffff helemaal gek,word schoppende benen,m’n armen niet stil kan houden,zweten,bloed heet enz. Maar gelukkig iets minder als ik m’n oxicodon en pijn stilling vergeet,dan begint m’n pijn terug te komen. Ok maar nu staat er bij mij een operatie voor de deur en bij deze dat gaat geen leuke worden zoals de neurochirurg beaamt ! Misschien word de hoeveelheid morfine opgehoogd in verband de pijn,volgens mijn huis Arts,waar ik zeer goed mee kan gelukkig!!! Ok dus dat wordt meer morfine of oxicodon zoals het er nu naar uit ziet en een ziekenhuis bed in huis want ik mag zo veel dagen geen trappen lopen en hulp krijg van de thuiszorg pfff moet er nog niet aan denken maar helaas het is niet anders . Maar ik ben met m’n huis Arts in gesprek gegaan en wou eerlijk 2 weken daarna op genomen worden om af te kikchen van al die ellende wat ik slik en gebruik! Nou nee zegt m’n Arts laten we daar minimaal 4 weken mee wachten dat we zeker weten dat de wond is genezen ok daar heeft hij een punt ., Maar dat gaat dus gebeuren na de operatie gelukkig en m’n Arts zorgt er voor dat ik met een gerust hart word opgenomen om van al deze ellende af te komen . Dus als je een goede Arts hebt moet en kan dit geregeld worden net als ik maar je moet er wel open voor staan . Maar dat geld voor iedereen als je het zelf wil ik wens iedereen Succes die met dit soort opiaten en dergelijke te maken heeft succes. Mvg Grootje"