Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yooooooo, whatuppp Ik zit met een voor sommigen misschien domme vraag eh, ma ik ben dus pep gaan halen bij mijn dealer maar het is nog pasta, redelijk nat. Nu, hij had me wel gewaarschuwd dat het nog niet droog was maar ik wil goed kunnen leren voor examens dus ik heb het maar gekocht en ik ga niet wachten tot het droog is.. Ik kan hier natuurlijk geen lijnen van leggen, maar ik dacht, als ik eens een bommetje doe of capsule gebruik om de pep in de nemen .. ..Zal dit dan even goed werken? Of is één of ander chemisch proces nog niet voltooid waardoor het nog geen goed effect zal geven? Ik weet dat het voor sommigen vanzelfsprekend is ma ik moet zeker zijn van alles dus dan vraag ik maar even. Yuuu"
"Hallo ik heb vandaag ongeveer 0.5 gram pep gedaan, nu heb ik flinke kater in mijn bed : ik weet waar ik me aan kan verwachten normaal want ik doe wel vaker de laatste tijd, maar ik krijg sinds een paar uur om de paar minuten, bij mijn slape boven mijn kaken ineens een enorme pijnscheut die weer stilletjes aan wegtrekt, nu het is wel redelijk eng en ik vroeg me af of er nog mensen zijn die met dit soort problemen kampen na speed gebruik, als dat zo is laat me dan aub weten want ben redelijk in paniek nu grts GreenCliff420"