Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, ik heb net mijn account aangemaakt en heb besloten een topic te maken omdat ik me iets afvraag.. Ik heb dus 2 dagen geleden vroeg in de avond voor het eerst pep gebruikt, het brande als de tering maar kon flink doorgaan de hele nacht ook aardig wat gehad (denk ik) Maar waar ik nu dus mee zit is; nadat t is uitgewerkt zit je in een dip, dat had ik al gelezen want wou wel goed op de hoogte zijn wat de voor & nadelen van pep zijn maar iniedergeval, woensdag overdag dus helemaal lam, niks gedaan, me kut gevoeld & veel fruit & andere gezonde dingen gegeten maar nu is het dus woensdag en ik merk dat ik nogsteeds vaag ben.. of is dit normaal? ik heb door dat ik soms gewoon dom voor me uit zit te staren & dat voor misschien wel 5 tot 10 minuten, en ik voel me gewoon leeg van binnen, emotieloos.. ik weet dat dit gewoon tijdelijk zal zijn maar voor hoelang? en waarom is dit? en kan iemand mij verder nog tips geven zodat ik me snel weer goed voel haha gr Gotti"
"750gm verdeelt vanaf 7u en me laatste lijntje genomen tussen 4 en 5 in de ochtend wat dus niet zo'n slim idee was achteraf, ik stond dus ook helemaal strak voor mijn eerste keer en dat tot 12u in de middag wat dus helemaal niet de bedoeling was .."
"Ik was dan ook met 3 anderen die al best ervaren gebruikers zijn en voordat de lijntjes die hun namen in hun neus zaten waren ze de volgende al aan het klaarleggen :P , ik had dus niet zo overdreven veel moeten nemen voor mijn eerste keer denk ik maar bedankt voor de tips! Zal er zeker de volgende keer aan denken minder te nemen!"
"Jaa daar dacht ik dus pas later aan maar was niet thuis om het te kunnen verbeteren, ik had zelf gewoon veel rustiger aan moeten doen met die zooi"