Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo , ik zal me even voor stellen , Ik ben M. (Privacy) 18 jaar en ben op mij 11e vastgesteld met ADD , ik Blow regelmatig en laatst ben ik door mijn vriend meegevraagt naar een Hardstyle/Hardcore feest , en hierbij werd mij aangeboden een keertje een pilletje te nemen. Ik heb ook 2 keer truffels gedaan en en dat was geen succes, ik ben daarom nu bang dat ik weer zo negatieve space krijg als ik verder ga dan blowen, Enige hulp&tips zijn altijd vanharte welkom Groeten M."
"[. Bij xtc blijf je behoorlijk 'helder' van gedachtegang. Je wordt alleen heel verliefd en dromerig en zweverig. Je kan wel een beetje in een negatieve flow terecht komen, dat je denkt, ah ik voel me eigenlijk echt niet fijn maar kan niet echt zeggen waar het aan ligt (zo vind ik het voelen) en dan word je onrustig, maar je kan jezelf daar best wel makkelijk uitpraten/krijgen, door je te focussen op leuke dingen en mensen en over wat leuks te gaan praten en denken. Heel erg bedankt voor de hulp ! dat ik helder blijf van gedachten gang is voor mij al een hele opluchting , omdat mij hoofd al op ontploffen staat in nuchtere vorm. Ook voor de gene die dit nog lezen : wat is een verantwoordelijke hoeveelheid? zowel bij begin hoeveelheid als het bijpakken. 18 Jaar Gewicht : 89 KG Lengte : 1,90"
"Bedankt voor de hulp , dit maakt mij toch wel op besluit komen om flink uit me naad te gaan het is tevens mijn eerste Hardstyle/Hardcore feest en op 31 december dus moet toch niks negatiefs in me kop komen daar :$ ? Groetjess"
"Goedenacht is het nu alweer ,Mijn naam is M. 18. Ik blow nu al een lange periode ( meerdere Jaren ) Bijna wel elke dag. de laatste tijd ben ik het zat aan het roken op de manier dat het gewoon niet meer waard is en ik het idee begin te krijgen dat ik het gebruik om mezelf te voelen en dat zou niet zo moeten zijn! en ik me gewoon weer fit wil voelen. daarom wil ik er mee stoppen maar ik vind het lastig altijd om in te slapen en vandaar dat ik meestal na me werk alsnog een blow rook , Zou iemand mij kunnen helpen ? Bedankt Iedereen!"