Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Depersonalisatie, thc, serotenine? Waar ik vooral last van heb is wiet, bij hasj eigenlijk niet. wees maar niet bang hoor het gaat wel weer over,al kan het lang duren dat wel. Bij mij heeft het een aantal maanden geduurd voordat ik er helemaal van af was. Klik om te vergroten... Hoe denk je dat t komt dat wiet wel realisatie en depersonalisatie kan triggeren hasj blijkbaar niet? Zelf heb ik deze klachten ook, naast t feit dat er bij mij een hypomanishe episode uitgelokt door werd. Ik weet dat de samenstelling verschilt, die info is te vinden. Wat me er vooral interesseert in de link tussen de cannabidoiden, dissociaties, en serotenine. Bied iemand zich aan voor wat brainpicking?"