Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mede-drugssmurfen, Zoals vele van jullie ben ik van plan komende jaarwisseling drugs te gaan gebruiken. Ik heb op oudejaarsnacht een feestje en de nacht van 1 januari is het weer zo ver. Nu zat ik te denken aan pep en coke. Met pep heb ik al meerdere jaren ervaring in vrijwel maandelijks gebruik. Coke heb ik echter een aantal jaar geleden een aantal keer in kleine hoeveelheden gehad en heb hier bijna geen herinneringen van. Met oud en nieuw ben ik van plan beiden te gaan halen. Zo'n halve gram coke lijkt mij voldoende aangezien ik hierbij nog geen ervaren gebruiker ben. Hier naast denk ik nog één gram pep te halen. Wat raden jullie mij aan om te doen? De eerste nacht alleen coke of alleen pep? Of gewoon beide nachten te combineren? Iemand misschien ervaring in het combineren van deze twee middelen? Gegroet, Goodlife Ps: Ik zat te twijfelen of ik deze thread nou in coke of speed moest plaatsen?"
"Wordt dan toch alleen maar coke denk ik. Hoef deze oud en nieuw er niet knetter lijp bij te lopen maar heb toch wat nodig om het zo lang vol te kunnen houden en het toch nog even extra leuk te maken. Ik ga dan denk ik één gram halen en dit over de twee nachten verdelen. Wil toch wel een keer goed coke uitproberen. Kan het kwaad dan de tweede nacht er misschien nog één of twee pillen bij te droppen? Pillen in combinatie met pep is bij mij nooit een probleem geweest.. Bedankt voor jullie reacties en jullie natuurlijk ook een fijne jaarwisseling."