Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik heb net 2 pillen Methadon gekregen. Kan ik dit recreatief gebruiken? Mijn dealer zei dat het synthetische heroïne is, daarom wou ik het een keer nemen, Maar ik had geen idee dat het methadon was waar hij het over had. Het is 20 mg per pil. Wat voel je precies van methadon? Is het verslavend? Hoeveel moet ik ervan nemen? Ik heb trouwens geen opiaten of heroïne verslaving of dergelijke. Groetjes"
"Bierflesje zei: Methadon is een vervangsmiddel voor Heroïne. Net als Heroïne een opiumachtige stof dat wordt gebruikt als medicinaal middel. Meestal wordt het gebruikt om Heroïne verslaafde te laten afkicken. Het effect lijkt een beetje op die van Heroïne alleen ervaar je minder een roes. Methadon is een zwaar verdovende middel en een overdosis is ook al snel mogelijk. Ja, methadon is verslavend. De afkick van methadon duurt langer als de afkick van Heroïne en kan tot 3 weken aanhouden. Stoppen met methadon kan je het beste afbouwen. Je zou kunnen beginnen met 1 en een 3 uur later bijpakken. - Bierflesje Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie, Bierflesje. Weet je ook hoe lang het werkt en hoe lang het in je urine blijft zitten? Bedankt"
"Sprokkie zei: Ik weet er heel weinig van, maar wat ik erover heb gelezen lijkt het me een slecht idee.. Wel de Opium roes maar niet de Heroine rush... Heroine verslaafden noemen Methadon rotzooi .. Dat zegt voor mij een hoop.. Heel erg verslavend en weinig result... Dus als je het echt wilt doen, zijn er volgens mij veel betere alternatieven op Opiaat gebied.. (wachtte eigenlijk op de specialisten voor reactie op dit topic...) Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie, ik zal kijken of ik iets anders voor mezelf kan regelen."
"Tijdloos zei: https://drugsforum.nl/threads/hoelang-zijn-drugs-in-het-lichaam-aantoonbaar.31828/ Wat erg belangrijk is dat er geen euforie is en het echt niet aan te raden is. Vraag het iedere ex hero of methadon verslaafde of dit leuk en goed is. Ik denk dat je misselijk wordt en een klote avond krijgt eerlijk gezegd. Vanwege geen ervaring e.d blijf gewoon bij de wiet of andere zachtere dope. Peace Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie"