"Omgeving: Vriend zijn huis.
Stemming: Nerveus, maar opgewonden.
Energie: Heb de heledag geslapen en niet gesport.
Lengte/kilo: 173CM, 83KG ( Ik doe aan krachtrainingen )
Ervaringen: MDMA, XTC, wiet, alcohol.
Aantal personen: 6, waarvan ikzelf, mijn beste vriend, mijn ex-bestevriend en 3 andere hele goeie vrienden. Groepje wat ik goed vertrouw en comfortabel mee ben.
Leeftijd: 19.
Wil je het hele verhaal niet lezen? Dan heb ik een kleine samenvatting oftewel een TLR gezet helemaal onderaan
Ik had mezelf belooft dat ik LSD pas ga doen, nadat ik mijn opleiding heb gehaald en pas kan gaan trippen bij een vriend als hij home alone is. Dus ongeveer 2 weken geleden ben ik geslaagd en rond 2 weken later is dus een van mijn vrienden home alone en dat leek mij dus het perfecte tijd om LSD te gaan proberen.
Dus na heel erg veel onderzoek heb ik toch besloten om LSD te doen.Ik heb veel gezocht naar de "Originele LSD", maar ik vind het toch nog krom en onnodig risico nemen als je ook analogen kan nemen zoals 1P/1CP. Dus heb ik besloten om 1P-LSD te bestellen en het in te nemen.
21:00
Dus eindelijk is het moment aangekomen, het is bijna 21;30 het tijd dat we zouden gaan trippen, Ik ga snel douchen, poets snel mijn tanden, doe mijn favoriete kleding aan, VR bril in mijn tas en natuurlijk mijn iphone lader.
21:15
Onderweg haal ik mijn vrienden op om vervolgens naar de Albert Heijn toe te gaan om lekker snacks te halen zoals Ben & Jerry ijs en veel groentes, wat mij sterk is aangeraden, omdat het heel lekker is.
21:30
( korte background, 3 vrienden gaan truffelthee maken van valhalla truffels, mijn beste vriend gaat alleen veel wiet smoken en een andere vriend neemt ook een zegel van mijn 1P )
Eindelijk zijn we dus aangekomen, de bois nog truffelthee aan het maken en wij allemaal nog beetje kloten en voorbereiden en uitendelijk is het toch aangekomen. Allemaal ready en we nemen allemaal onze LSD/truffelthee in, Terwijl ik mijn 1P-LSD innam voelde ik mij wel een beetje nerveus, omdat ik er heel erg lang naar opkeek, maar toch een beetje vreemd vond. Tijdens het innemen heb ik heel erg gelet dat het niet bitter smaakte, omdat ik geen testkit heb gekocht.
21:30 - 23:00
In deze anderhalve uurtje is er niet veel gebeurd, maar was ik een klein beetje misselijk geraakt, misschien door de 1P? Ik zal het niet weten, maar het is gelukkig snel weg gegaan.
23:15
Uiteindelijk kickte het 1P-LSD in, alles ging bewegen in een soort draaiende beweging. Het viel me op alsof alles leeft en beweegt. Mijn denkwijze was nogsteeds hetzelde, maar mijn brein ging breinstormen en voelde echt hartstikke druk wat ik zelf geen probleem vond, maar wel gek was.
Mijn perspectief was een beetje paars, en wat ik al eerder aangaf het bleef steeds bewegen in een soort draaiende beweging.
Mijn beste vriend heeft dus best wel veel wiet gerookt en hij begon een convo met mij over "chakra, je derde oog etc ... maar toen hij dat ging vertellen, kon ik echt amper concentreren wat hij zei en snapte ik er helemaal niks van. Ik weet dat hij energie of iets bedoelde maar telkens wat hij vertelde ging van de ene naar de andere oor, maar uiteindelijk dus toch goed geluisterd en begon ik het een beetje te begrijpen, .
Terwijl hij zijn verhaal deed waren de andere 4 vrienden ook aan het praten, maar zelf was ik niet gefocust op hun, maar er kwam tijdens het praten met mijn beste vriend een soort energie naar mij toe van die 4 vrienden omdat hun nog aardig hard ging praten en veel gingen lachen. Het was heel raar want ik heb er niet op gefocust, maar echt heel erg veel energie kwam mijn kant op, wat mij blij had gemaakt maar ook best ging verwarren .
00:30
Dus na veel praten en veel muziek luisteren gebeurde rond deze tijd iets heel raar, wat bijna iedereen zijn trip had verpest en iedereen bijna bad ging. Mijn vriend heeft dus 1 jack russel en 1 kat, en hun zijn echt hele leuke dieren om bij je te hebben, maar voor een reden was de kat ineens heel erg boos op een vriend en ging hele boze geluiden maken en was echt aan het sneaken en wou hij dus mijn andere vriend aanvallen die ook aan de LSD was ( het is trouwens niet zijn 1ste keer maar de 4de, alleen 1ste keer 1P ), maar omdat dat dus gebeurde bij die vriend begon hij heel erg paniekerig te raken en wij allemaal ook een beetje.
Wij dachten eerst dat de hond ineens ruzie had met de kat, omdat de hond ook ineens heel druk deed en echt voorbereid was om te vechten met de kat. maar toen kwam mijn beste vriend met de onzin dat de kat misschien een geest had gezien, wat natuurlijk ook slechte vibes gaf, maar na 5 minuten zijn we toch achtergekomen wat het uiteindelijke was, Dus de vriend die LSD deed, heeft dus een pokemon muts en voor een of andere reden is die kat helemaal gek geworden door die muts. Nadat we de muts dus hebben verborgen is alles weer goed gekomen en hebben we de LSD vriend gekalmeert om hem allemaal even te knuffelen, wat hem gelukkig liet gaan opluchten.
0:30 - 2:00
Rond deze tijd ook veel gepraat, maar heb ik toch besloten om even bij mijzelf te gaan zitten en muziek video's te gaan kijken en dragon ball super tournament of power. Heb dus dragon ball tournament of power gekeken, maar na een episode vond ik het toch niet echt iets aan, en verwachte ik er meer van en ben ik besloten om muziek te gaan luisteren en de muziek videos te bekijken, maar voordat ik dat deed keek ik naar mijn andere 5 vrienden die heel veel plezier hadden met elkaar en ben ik een beetje diep gaan nadenken.
Sinds ik een beetje in mijn eentje ver van hun zat en hun heel veel gingen lachen en met elkaar zat te praten, heb ik gedachtengangen gehad dat ze me mij er alleen bij wouden hebben omdat ik gewoon beetje bij hoor, en ging ik steeds dieper nadenken en ben ik toch bij het punt gekomen dat ik meer moet gaan doen, meer moet gaan praten, mijn relatie met hun moet gaan verbeteren en weer mijzelf moet gaan worden. Ben sinds dat het uit ging met mijn vriendin beetje verdwaald geraakt en deed ik veel drugs en ben ik een beetje anders geworden, wat ik dus nu tot realizatie ben gekomen en nu ga veranderen, maar genoeg van dat uiteindelijk ben ik dus aan mijn muziek videos gekomen.
Dus om het te beginnen ben ik de muziek video "Travis scott - Yosemite" gaan luisteren met een VR bril, heb de video nog nooit gezien maar de muziek wel vaak geluisterd en voor de mensen die dat nog niet hebben gedaan, moet je het nu gaan doen, het is echt super geweldig, maargoed uiteindelijk mijn VR bril aangesloten en dus de muziek video gaan kijken en de eerste 2 minuten waren zo mooi, want daar had je veel jungle en ging ik daar echt goed op. Uiteindelijk na 2 minuten was er dus een stukje waar 3 vrouwen in de video aankeek, zo'n gevoel had ik en ging de video stoppen, omdat de internet traag deed, maar toen dat gebeurde ging de middelste vrouw langzaam in een duivel veranderen en de andere 2 ook, ze kregen hoorns van duivels en ik deed heel snel mijn VR bril uit, omdat dat echt heel freaky was.
Dus dat was dat, nadat ik mijn VR heb afgezet ben ik veel muziek gaan luisteren en video gaan luisteren en wat vond ik dat geweldig he, paar aanraders zijn:
The opposites - slapeloze nachten.
Asap rocky - LSD.
Juice wrld - Lucid dreams.
XXXtentacion - Moonlight.
Maar het muziek video waar ik het meest op ging trippen en het meest beste vond is uiteindelijk toch B.o.B airplanes. De klanken en het liedje is toch zoo erg mooi. Het liet mij nadenken dat ik het leven meer moest gaan waarderen en dat het leven en tijd veelste snel weg gaat, om te gaan somberen en niks te gaan doen. Ik heb dus uiteindelijk dat muziek dus zo intens geluisterd, dat ik voelde alsof ik uit mijn lichaam ging en mijn lichaam smelte, uiteindelijk smelte het plafond ook op mij en voelde ik alsof ik niet meer in mijn lichaam was, wat vrij eng was, maar ik ook wist, dat het de LSD het deed.
04:00
Na het muziek videos bekijken en zijn we met zn allen naar buiten gestapt om nog onze laatste wiet op te roken, omdat de truffel bois hun trip waren afgelopen, maar tijdens het roken hebben we ook veel gepraat, maar we keken opeens naar boven naar de sterren en dat is toch een van mijn mooiste dingen die ik ook heb gezien. Het leek alsof echt alle sterren aan elkaar waren verbonden en het echt heel erg ging schijnen wat echt heel erg mooi was van de avond. Het natuur voelde ook heel erg lekker en verbonden.
04:00 - 07:00
Rond deze tijd gingen de andere 3 jongens die truffels deden op bed, en mijn beste vriend, de guy met LSD en ik gingen nog chillen. we waren beiden op de comedown, maar hadden geen nare gevoelens en hebben veel lofi geluisterd en zo onze trip laten eindingen. om 7 uur zijn we dus allemaal op bed gegaan, alleen ging mijn brein nog veel breinstormen, maar heb ik gewoon negeert en gewoon gaan slapen. En dat was dus mijn volledige LSD trip
TL;DR
Eerste keer 1P-LSD gedaan ( 120ug ) veel gedachtes gehad en inzichten over mijzelf, ben de leven meer gaan waarderen, heb bijna een bad trip gekregen doordat een video ging stoppen door lag en het hoofden van die meisjes in duivels gingen veranderen, en einde van de trip naar de sterren gekeken en blijkt dus een van de mooiste dingen te zijn die ik heb gezien in mijn leven.
Uiteindelijk vond ik het een hele aparte, leuke en unique ervaring en ga het zeker nog een keer proberen en dan 150-175ug, maar dat is pas over een jaar"