Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hier en daar herkenbaar.. Rookte mijn 1e shaggy op 9 jarige leeftijd.. 11 jaar 1e jointje en biertje.. 12e elke dag tabak en cannabis.. 16e xtc 17e speed 18e coke 19e crack Daarna niet meer bij te houden maar zeker alle meest gangbare drugs.. Ook hero een keer of 3 maar gelukkig nooit aangeslagen.. Zo terug kijkend één mega grote geestelijke doorgaande high tot op heden.. Trouwens wel boeiend verhaal Aagje..zeker.. toch zou ik nooit mijn kinderen aanmoedigen drugs te gaan gebruiken..verbieden ook niet.. beter de gevaren benadrukken die kunnen optreden bij vroegtijdig drugsgebruik op een onvolledig ontwikkelde hersenpan. Ik ervaar er tot op heden de gevolgen van op allerlei vlakken. Jij was al ruim volwassen en hebt gebruik van geestverruimende middelen anders kunnen ervaren. Ben inmiddels 43 en al 10 jaar bewust, maar moeizaam bezig af te kicken van kicks. Heb al een hoop laten staan maar dankzij Corona, verandering van werkomgeving en een fucking goede drugs connectie.. ben ik weer in oude gewoontes vervallen. Beste is denk ik om niet voor minimaal je 21e drugs te gaan gebruiken.. Ma ja misschien ook wel.. Hahaha.. Het maakt je ook meer open-minded en street-wise dus wie zal het zeggen! Recreatief gebruik is prima..probeer alleen niet de realiteit te verliezen.. Da's lastig!! Hahaha.."