Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik begin even hoe ik aan deze klacht kom. Een week geleden ging ik met twee collegas een joint roken, alles ging goed totdat ik thuiskwam. Ik voelde ineens me borst pijn doen en het gevoel dat me borst kon ontploffen. Het was een soort verlammend gevoel. Ik dacht ook meteen aan een hartaanval.Ik had nog nooit zon aparte pijn meegemaakt en raakte in paniek. Ik zei tegen mijn moeder dat ze 112 moest bellen. Het lukte haar om mij een beetje te kalmeren en het ging weg. Toen ik ging slapen had ik het weer. De volgende dagen bleef ik een raar gevoel houden in me borst. Ik denk de hele tijd dat het me hart is en lig vaak wakker omdat ik bang ben om te gaan slapen. Aan de andere kant denk ik ook dat het gewoon tussen me oren zit, want vaak als ik er aan denk is dat rare gevoel er ook. Als ik met iets bezig ben heb ik er meestal niet heel veel last van. Ik ben trouwens een jongen van 17 jaar. Ik drink ook best vaak alchohol, meestal als ik ga stappen in het weekend. Ook zat ik te denken dat hyperventilatie een oorzak hiervan is. Weet iemand wat dit is? Of moet ik hiermee toch een zekerheidje nemen en ermee naar de huisarts gaan? Alvast hartstikke bedankt!"
"d.n.b. zei: hoi, je zou even langs de huisarts kunnen gaan voor alle zekerheid, maar ik denk dat je lichtjes 'geflipt' ben. zelf heb ik het ook wel eens, als ik een joint rook en ik denk dat ik het benauwd krijg oid dan 'voelt' dat ook echt aan.. heel gek eigenlijk. succes! Klik om te vergroten... Hoe bedoel je lichtjes geflipt? Houd dat in dat het gevoel ooit weggaat. Heb het namelijk al sinds vrijdag en had vanmiddag weer zon soort aanval. Heb ook de hele tijd van die angsten van dat ik dood ga of dat ik me hart niet meer voel kloppen. Weet niet of dit hyperventilatie is."
"Tjaa had gister weer zo'n aanval, naar spoedhulp geweest en die zeiden dat ik ook gewoon gezond was. Maar voor zekerheid ga ik morgen toch afspraak maken met de huisarts, want zo kan ik echt niet levne met dit kut gevoel"