Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen, Ik heb wat forums afgezocht maar nog niet echt naar een goed antwoord kunnen vinden. Ik was van t weekend op Harmony en heb daar xtc gebruikt. (Ik gebruik het wel is vaker). De eerste paar uur voel ik me helemaal top en pak af en toe iets bij. Alleen de laatste paar uur voel ik me net een zombie zit dan alleen maar een beetje op de grond om me heen aan het loeren. Heeft iemand tips dat ik me de laatste paar uur nog gewoon lekker doorkangaan? Nou heb ik van een paar maten die het mixen met pep. Mn volgende feest word waarschijnlijk groundzero en zou daar graag beginnen met xtc en als ik me een beetje zombie begin te voel over tegaan op een beetje pep om nog even doortegaan. Hebben jullie tips? Alvast bedankt"
"HardstyleGabber zei: Het werkt om speed en xtc te combineren je gaat je zeker weer beter voelen. Alleen gaat het vage van xtc weg wat ik ervaarde. Is alleen niet aan te raden heeft een behoorlijke impact op je lichaam 2 uppers. Het hoort erbij dat je aan de einde van de avond een zombie ben acepteer het, vind het zelf altijd wel leuk wat voor rare gesprekken er nog ontstaan. Of neem vaker een rust momentje dat kan je ook langer door. Klik om te vergroten... Top dankjewel zal t op groundzero proberen!"
"Lysergine zei: Het combineren van MDMA met andere stimulanten zoals amfetamine kan de neurotoxiciteit van MDMA verhogen en wordt sterk afgeraden. Voor de volledigheid: MDMA en XTC zijn hetzelfde. Klik om te vergroten... dat snap ik maar een beetje pep om me niet meer zn zombie te voelen kan tog geen kwaad? het is maar 1x in de 2/3 maanden"
"PsyTekZ zei: 1 x in de 3 maanden is beter en ik raad pep nemen na xtc af. Je mag je sws aan een heftiger kater verwachten dan met xtc alleen... Klik om te vergroten... dat snap ik en de kater accepteer ik. is der misschien een andere manier om geen zombie te worden op het einde? rust momentjes werken niet."
"oortjes zei: Neem 4F of gewoon pep. Word ik veel energieker van dan xtc. Klik om te vergroten... Hmm indd volgende keer maar is op prp"
"Is er een andere designer kalmeringsmiddel anders dan benzos??"
"HappyMind zei: Je bent op zoek naar een middel wat niet terug te vinden is als je getest wordt? Klik om te vergroten... Zoiets ja"
"De Dunne zei: CBD druppels. Wel GOEIE! Klik om te vergroten... Dat klopt ja. Ik heb een tijd goedkope cbd wiet uit Duitsland of Oostenrijk gehaald fzo. 1 euro per gram. Maar er zit toch 0.2 %thc in. Dus durf dat niet te roken voor die test zegmaar"
"annihilation zei: Schijnt dat ademhalingsoefeningen ook kunnen helpen. Ik zou zeggen probeer het eens Klik om te vergroten... Dit is een drugsforum geen ademhalings oefenings site"
"Mevrouw Pløp zei: Zuurstof is ook drugs. Klik om te vergroten... Heb je daar een trip rapport over maat? Ben wel benieuwd eigenlijk"