Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb een vraag mbt gebruik van Suboxone, ik ben nu overgestapt van oxynorm en oxycodon naar Suboxone en dan uiteraard voor de pijn! Maar ik golf en ik kon met oxynorm gewoon 18 holes lopen kleine 10 kilometer! En nu ik op Suboxone zit kan ik dat niet meer! Het lijkt net of er iemand met een mes in mijn knie gewricht zit! En dit gebeurd elke keer rond hole 4-5 en dan zit ik nog maar net op de helft van mijn ronde! Ik hoop dat er hier mensen zijn die dit ook voor of beter als pijn medicatie hebben gebruikt? Ik zie jullie berichtjes graag tegemoet! Met vriendelijke groet, Geert"