Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb nou ook nog lang niet alles gelezen van die link ik lees wel ff steeds een stukje maar weet nu wel dat ik dus voor 50 % kans dood had kunnen zijn of mischien nog wel meer kans"
"Want moet wel eerlijk van me zelf zegge dat ik wel verstand heb van drugs maar het had wel een heel stuk meer mogen zijn voordat ik domme dingen dee maar klopt heb er van geleerd en elke grote fout kan fataal zijn maar daar heb ik nu een boel van geleerd"
"Vind het dan toch te zonde om het helemaal weg te gooien"
"Wordt me echt steeds onduidelijker waarom ik het zover heb geschopt op dominator was veel beter geweest als ik wat nuchterder naar dominator ging. Het is gewoon moeilijk er ff niet meer over na te denken en lekker relaxt zijn hier thuis vooral als je van alles nog moet gaan doen"
"Zou veel roken goed of slecht zijn? Naja rook normaal ook veel en bij drugs gebruik en erna tijd ff wat meer verschilt heel vaak bijvoorbeeld of ik nou veel of weinig speed heb gehad. Maar je gaat er natuurlijk van stresse en das kut maar tis natuurlijk ook die nicotine dat altijd aan het mindfucken is"
"Roze olifant zei: Nu maar is hopen dat het niet een blijvend efect is voor lange tijd en als wel dan niet extreem maarja zo kom je op een goeie klote manier meer erachter wat drugs met je doet Gast, je kan de drugs hier niet de schuld van geven hoor. Dit is onverstandig gebruik, je speelt met je gezondheid. En met je leven. Zie dit als een goede les: nooit meer zoveel drugs gebruiken. Klik om te vergroten... Ik weet natuurlijk wel dat het mijn eigen schuld is wist ook vanaf begin af aan dat het mijn fout is wat ik alleen niet in de gaten had dat ik er zo extreem weinig van wist wat nou echt snel fout kon gaan en bedoel met wat drugs met ne doet nou echt niet dat drugs de schuldige is wanneer je er zelf mee speelt moet je weten dat er gevolgen zijn heb het hier nu alleen geleerd dat het een heel stuk gevaarlijker is dan ik zelf dacht ik durfde van begin tot nu nooit meer dan een halv3 nemen en eigenlijk wou ik het ook nooit zo door elkaar nemen zoals ik het had gedaan op dominator alleen had nooit verwacht dat wat ik allemaal in korte tijd achterelkaar nam al heel erg gevaarlijk was toen ik terug kwam had ik ook nog niet zo helder hoeveel speed ik wel niet genomen had want kreeg ook best veel van iemand bij mij in de bus en niet alleen van me zelf heb gehad en had het antwoord nog steeds niet helemaal had gevonden als ik dit forum niet had gebruikt omdat ik het alsnog flink onderdrukt had en precies dat bedoelde ik met je weet niet wat drugs met je doet want wist dat je drugs heel sterk voor je kan zijn en door de paar keer eerder dat ik gebruikt heb ik het efect van alles wat ik op dominator nam totaal onderschat"
"Nee heb het al ergens inde reacties stn maar probeer me zelf uit op thunderdome of ik me zelf kan inhouden en als dat weer nirt goed afloopt dan is het voor mij klaar met de drugs (ik eeet wel dat als het nog fater afloopt ik er geweest ben dus bereid me er op voor en ga me heel goed laten infomeren om het te voorkomen) want vooral na deze ervaring heb ik het gevoel dat ik het kan ik ben nog steeds niet helder in mijn hoofd maar besef steeds meer wat ik afgelope nacht heb meegemaakt, het komt me nu echt zo voor als een hele sterke bad trip(weet niet of het zo sterk was maar kwa wat ik gelezen heb erover eerste ervaringen van anderen kwam hrt mij zo over als een hele sterke bad trip, een tripmiddel heb ik nog nooit gehad) ik zal het niet precies meer weten hoe en wat want ervaarde het na een paar uur weer steeds anders in me gedachten, altijd wel zelfde richting maar steeds intenser en dat ik echt besef echt dat ik de dood in de ogen heb gekeken zo voelde het weet wel dat het grote kans had dat het zo zou aflopen maar aan de andere kant hrb ik dit allemaal ook eerr positief gezien nirt dat hrt goed was maat ik heb geen geschokken gevoel of dat soort dingen ja natuurlijk wel klein beetje en ik weet echt niet hoe ik het moet beschrijven."
"Ik he echt heel weinig geslapen maar kakte tegen de avond in maar nu heb ik echt totaal geen zin en het gevoel om te slapen al merk ik dat mn gedachte enzo de goeie kant op gaat"
"Ik heb anderhalve dag voor het eerst truufels genomen met twee vrienden, ik heb 15 gram mexicana ingemomem. Vlak erna kwam ik op het idee om efteling muziek optezetten wat uiteindelijk op sommige momenten best lekker voelde. Na een tijdje werd ik eerst niet helemaal goed en kreeg ik een zwaar gevoel in mijn maag, en ging uiteindelijk boven de wc hangen, ik probeerde wel alles in te houden en dat lukte mij. Toen ik mij weer beter voelde begon de trip nog beter in werking te gaan en kreeg ik angstgevoellens, daardoor rende ik van de ene kant van mijn huis naar de andere kant. Ik kan mij niet meer herrinneren of de angstgevoelens aanhielden. Ook kan ik me nog weinig herrinneren wat ik allemaal gezien heb. Toen het langzaam een beetje uitbegon te werken zag ik dat er een meloen kapotgegooid buiten lag waarvan een maat van mij zei dat ik het had gedaan, en lachden ons kapot over de dingen die gebeurd waren. De muziek was ook een keer uitgegaan omdat de batterij van mijn telefoon leeg was. Daarom wou ik de muziek weer aanzetten maar ik wist op een een of andere manier niet meer hoe se stereo en telefoon helemaal werkte, en dat zoiets had ik dus met meerdere dingen. Ook wou ik steeds iets doen zoals mijn oplader pakken en vergat uiteindelijk wat ik wou doen of als ik mijn oplader had wat ik ermee wou doen. Al klinkt het niet als een lekkere goeie trip heb ik er wel veel over gelachen en was het eeb geweldige ervaring. Wel vind ik het jammer dat de dinfen die ik in de trip heb ervaren steeds meer vervaagden."
"Maar dunnetjes33 ik moet je echt bedanken want als jij mij nou niet hebt verteld hoe het precies zit, want vokr het zelfde geld had niemand anders het ook niet gedaan en dan was ik als ik er zo naar kijk goed de fout in te gaan in de loop van de tijd of mischien was het al wel gauw gebeurd"