Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Begin het al te snappen hoe het zit met de xtc en mdma klinkt nu ook gewoon heel logish je vroeg nog of ik het veel gebruik en dat dat niet ik kan zelf sowieso nog ff niet zoveel naar feestjes en dat is dan ook al nog logisher dat het voor mij te extreem was wat ik dee wel gebruikte ik de laatste tijd nog wel regelmatig speed en heb het gevoel dat als hrt echt moet ik er van af kan blijven maar heb ook gehoord dat dat vaak juist niet zo is dus kan ik nu mooi testen gebruikte zelf eigenlijk alleen xtc op feestjes en bijna jaar geleden had ik uitzondering gemaakt toen ik 18 werf want daar had ik meteen al 3 keer in 2 maandendat was ik zelf toen niet van plan die eerste van die 3 was ook me alle eerste keer harddrugs en pep gebruik ik sinds maart en dat werd steeds iets meer regelmatiger maarja ben blij dat ik dit forum dit keer heb gebruikt want zo kom je toch echt aan antwoorden die je nodig hebt. Ik heb trouwens wel thunderdome nog in de planning staan das gelukkig pas eind oktober en dan ga ik het ff anders doen en denk okk niet dat ik zelf zosnel nog ander spul ga gebruiken dan een pilletje en pep, maar ik ga mezelf op thunderdome maar ff testen of ik het kan en anders tovh maar voornemen om het nog een keer goed te bekijken om het anders doen of er maar gewoon mee te stoppen"
"Maar wat ik dus bedoelde wat ik had was 1 likje mdma kristallen/poeder en wat ik bedoelde de dosering is natuurlijk niet per soort anders is klinkt me nu ook gwn nog logisher maar dat je sneller teveel er van neemt bijvoorbeeld met een likje dat je dan gauw meer dan in een gemiddelde xtc pil binnen krijgt of is dat nou weer totaal anders? Maar dacht eerst ook dat dat poeder en kristal mdma ook zogoed als puur was"
"Heb ff een rustig plekje in het park opgezocht om ff multifruit drankje t drinken en ff wat eten voelt ook ff lekker de frisse lucht"
"Dunnetjess33 zei: Goed hoor dat je inziet dat het niet slim was. We lezen hier ook vaak anders. Gewoon even een poosje niks nemen en gezond leven dan zal het vast goedkomen. En volgende x de juiste dosering nemen. Succes! Klik om te vergroten... Ja ik voel me nu echt in ene inkakken dat ik gewoon moet slapen was gwn wakker dip gevoel en nu in ene dood moe maarja heb wat geleerd en wat meegemaakt..."
"Het voelt nu wel gewoon echt zo alsof ik gisteren heb gebruikt en vandaag heel erg nog ervan in een dip zit of ja nu en morgen nog ff down ga voelen maar ik ga maar is kijken hoe het gaat"
"Aah dat klinkt al heel leuk heb nog niet echt rust kunnen pakken dan vanochtend tegen de middag 2 uurtjes krijg van die te hore ik mort dit ff doen en de ander zeg ja dat moet je zo nog doen nou maar gwn van die drugs afblijven en gelijk weg brengen naar maat van mij"
"Vind het dan toch te zonde om het helemaal weg te gooien"
"Wordt me echt steeds onduidelijker waarom ik het zover heb geschopt op dominator was veel beter geweest als ik wat nuchterder naar dominator ging. Het is gewoon moeilijk er ff niet meer over na te denken en lekker relaxt zijn hier thuis vooral als je van alles nog moet gaan doen"
"Zou veel roken goed of slecht zijn? Naja rook normaal ook veel en bij drugs gebruik en erna tijd ff wat meer verschilt heel vaak bijvoorbeeld of ik nou veel of weinig speed heb gehad. Maar je gaat er natuurlijk van stresse en das kut maar tis natuurlijk ook die nicotine dat altijd aan het mindfucken is"
"Roze olifant zei: Nu maar is hopen dat het niet een blijvend efect is voor lange tijd en als wel dan niet extreem maarja zo kom je op een goeie klote manier meer erachter wat drugs met je doet Gast, je kan de drugs hier niet de schuld van geven hoor. Dit is onverstandig gebruik, je speelt met je gezondheid. En met je leven. Zie dit als een goede les: nooit meer zoveel drugs gebruiken. Klik om te vergroten... Ik weet natuurlijk wel dat het mijn eigen schuld is wist ook vanaf begin af aan dat het mijn fout is wat ik alleen niet in de gaten had dat ik er zo extreem weinig van wist wat nou echt snel fout kon gaan en bedoel met wat drugs met ne doet nou echt niet dat drugs de schuldige is wanneer je er zelf mee speelt moet je weten dat er gevolgen zijn heb het hier nu alleen geleerd dat het een heel stuk gevaarlijker is dan ik zelf dacht ik durfde van begin tot nu nooit meer dan een halv3 nemen en eigenlijk wou ik het ook nooit zo door elkaar nemen zoals ik het had gedaan op dominator alleen had nooit verwacht dat wat ik allemaal in korte tijd achterelkaar nam al heel erg gevaarlijk was toen ik terug kwam had ik ook nog niet zo helder hoeveel speed ik wel niet genomen had want kreeg ook best veel van iemand bij mij in de bus en niet alleen van me zelf heb gehad en had het antwoord nog steeds niet helemaal had gevonden als ik dit forum niet had gebruikt omdat ik het alsnog flink onderdrukt had en precies dat bedoelde ik met je weet niet wat drugs met je doet want wist dat je drugs heel sterk voor je kan zijn en door de paar keer eerder dat ik gebruikt heb ik het efect van alles wat ik op dominator nam totaal onderschat"