Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi allemaal, Mijn 32-jarige broer “Bob” vroeg mij of LSD hem met zijn mentale problemen kan helpen. Hij is flink gepest in zijn jeugd en heeft geen stabiele opvoeding gehad van onze moeder en haar foute relaties. Deze jarenlange ellende leidde tot depressie, angststoornis, paniek en OCD (oa kaakklemmen). Hij zegt alles voor elkaar te hebben en blij te zijn met zijn leven, maar zijn jeugdherinneringen en -trauma’s blijven hem helaas belemmeren om volop te genieten. Hij ervaart voornamelijk ernstige angst en paniek, de depressie niet zozeer. Bob heeft de afgelopen 20 jaar meerdere psychologen en psychiaters gezien. Momenteel loopt hij nog bij een psycholoog en slikt hij dagelijks 30mg paroxetine (antidepressivum). De afgelopen 10 jaar was dit trouwens 20mg, maar begin dit jaar is dat in overleg met de huisarts opgehoogd naar 30mg. Omdat ikzelf alleen microdosissen (10 microgram) 1p-lsd (blotters) heb gebruikt op feesten en geen last heb van de klachten die Bob heeft, vind ik het lastig mijn broer te adviseren. Wel heb ik hem aangeboden eens rond te vragen bij ervaringsdeskundigen, het liefst gebruikers die zelf ook kampen/gekampt hebben met angst en/of paniek. Hopelijk hebben jullie meer informatie hierover. Bob gaat dit idee ook nog voorleggen aan zijn psycholoog, dus we belichten het zeker aan alle kanten alvorens we overgaan tot actie. Ik ben benieuwd naar jullie feedback. Denken jullie dat Bob kan profiteren van een (micro)dosis lsd? Zo ja, hoe veel? Ik heb nog 20mcg 1p-lsd blotters liggen eventueel, waarvan ikzelf (vrouw, 58kg) de helft pak op een feestje en vooral energie en meligheid ervaar, geen visuals. Ik vraag me dus ook af welke dosis Bob (100kg) zou moeten hebben en of misschien liquid beter is. Hij gebruikt naast antidepressivum geen medicatie/drugs en drinkt nauwelijks. Dank! Btw, we hebben meteen al dit topic (Informatie om risico's te beperken) gevonden, dat zullen we ook doornemen."
"Hi! Ik moest even flink rekenen, de tijd gaat ook zo snel... Ik heb mijn 3-MMC gehaald voordat het illegaal werd. Dit is sinds oktober 2021, dus 2,5 jaar geleden. Altijd in een donkere lade bewaard, maar alsnog (misschien door de temperatuurverschillen gedurende het jaar) is de 3-MMC wat vochtig geworden lijkt het wel, het is geen poeder meer maar het lijkt een beetje aan elkaar te plakken. Als ik het snuif, schiet dat dus niet echt op. Hoe kan ik hier nog het beste uit halen? Is er een manier om het weer fijner/makkelijker snuifbaar te maken? Dank!"
"_shikantaza zei: Een bord(je) 30 seconden in de magnetron en dan de 3-MMC op het warme bord pletten met een pasje. Klik om te vergroten... Oké, dit werkt als een tiet. Dankjewel! Case closed. Enig idee waarom het wat vochtiger is geworden? Gebeurt dat gewoon over de loop van tijd of heb ik er zelf per ongeluk eens minuscule beetjes vocht bij gedaan of zo..."
"_shikantaza zei: Junkie 4 life! Sommige stoffen trekken vocht aan. Dan kan normale lucht in huis al voldoende zijn om het plakkerig te maken. Klik om te vergroten... Dank nog hiervoor! Het werd weer een wat fijner poeder na de magnetron. Ik heb het in een snuifbuis gedaan, maar op het feest was het toch weer wat dikkiger/kristalliger geworden (een feest in mn neus). Hebben nog meer magnetronsessies zin of moet ik accepteren dat dit gewoon gebeurt bij mijn 3mmc?"
"Hoi, Ik open een papieren envelopje met coke en ik zie dat het blauw is geworden... Nooit eerder gezien. Deze coke is getest en was iets van 80% puur, ook eerder gebruikt en fijne ervaringen mee. Wie weet waardoor het er nu blauw uit ziet? Meer info: Ik bewaar het op een droge, donkere plek, goed afgesloten. Ik kan me bedenken dat een sleutel misschien vervuild was met iets, zou die menging voor blauwe kleur kunnen zorgen? Thanks!"
"Meerdere vrienden hebben coke uit dezelfde batch en bij 1 van hen is het ook blauw geworden. We hebben het wel nog gebruikt verder, was niet merkbaar anders. Thanks voor de antwoorden!"
"N3K0 zei: Door jouzelf naar het testcentrum gebracht? Of getest door de dealer aka verkoop-praatje. Klik om te vergroten... Testcentrum"