Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, Ben hier al tijdje anonieme lezer maar heb een vraagje. Ik was van plan om samen met 2 vrienden een spacecake van 25g te maken. Ik rook zelfs gemiddeld 5 a 6 joints per dag, in het weekend meer, soms tot 11-12 ofzo. Dan is er nog 1 kameraad die ook dagelijks rookt maar niet zoveel & de andere soms Mijn vraag Daarstraks kwam ik hier topic tegen van iemand die van 1 plakje spacecake (in de cake zat totaal 6g ofzo dacht ik) heel lang neveneffecten had. Is het verspilling voor 25g in een cake te gooien of valt het ook gewoon te zien hoeveel je rookt? Bv als je niet zoveel rookt dat er ook zoveel niet in de cake moet?. Alvast bedankt"
"Had mijn oog laten vallen op deze Arizer V-Tower http://www.azarius.nl/headshop/vaporize ... r_v-tower/ Iemand hier ervaringen mee? Heb zelf al van gevaporized in de shop met een volcano & dat smaakte wel heel lekker. Vroeg me af of deze net zo lekker smaakt omdat ik voor die prijs me er wel eentje zou willen aan schaffen."
"Mn ouders zijn +-3 dagen weg dus als we die vrijdagavond bakken is dat eigenlijk ideaal. Word dat slecht na een tijd? ik veronderstel dat hij uitdroogt & daarom niet meer te eten is zoals bij een gewone cake & dus maximum 1 week houdbaar?"
"Exceptional Insight zei: 6 gram in 1 plakje, haha. Klik om te vergroten... zoals je misschien kunt lezen stond er 6g in totaal (in de hele cake dus..) zat aan een gemiddelde van boven de 30g per week tijdens de vakantie qua roken. & eigelijk is het nog niet veel gedaald sinds het school is. Denk dat ik toch nog aan bijna 20g zit. Was ook niet echt van plan om ze in 3 grote stukken te snijden & te zeggen van pak maar & we eten het in 1x op..."