Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yooo ik heb dinsdag GHB gepakt grote hoeveelheid. en had de vraag hoelang zit het in je urine ? want moet woensdag naar traject zou het er nog optijd uit zijn ofniet ? peace"
"toch bedankt"