Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Leuke report! Ben wel geïnteresseerd in die Benzo Fury, binnenkort kan ik dan hopelijk ook zo'n report schrijven Ik zit ook met die 125mg van Nederlandse webshop. Deze hebben een zeshoekige vorm en zijn grijs van kleur. Iemand ervaring mee? Is de dosis niet te hoog?"