Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn top 5: 1. LSD 2. 2C-B (voor mij een vervanger voor MDMA/XTC) 3. Paddo's / Truffels 4. Wiet 5. Speed Ik ben niet zo'n fan van uppers, speed staat op deze lijst omdat af en toe en nachtje wakker blijven soms niet verkeert is .(zoals met oud en nieuw elk jaar) MDMA/XTC word ik te onrustig van tenzij ik dit combineer met wiet, maar dit gaat dan meer op trippen lijken. Vandaar dat MDMA/XTC niet op deze lijst staat/mij niet zo trekt. (vaak genoeg gedaan om de tel kwijt te raken, altijd getest maar 1x vervuilde pil gehad met caffeine) Alcohol kan ik soms in een goed wijntje wel waarderen maar zodra ik iets ervan begin te merken hoef ik niet meer te hebben, ik kan geen lol vinden in het vernauwen van je hoofd en motoriek. (niet lullig bedoeld voor mensen die alcohol wel leuk vinden) maar ik zie het eerder als een gevangenis voor je geest. DMT, Ketamine, Ayahuaska staan zeker nog op mijn to do lijst, maar vooral met ayahuaska wacht ik liever even tot ik op een beter punt zit in mijn leven."