Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dankjewel voor je antwoord! Dan moeten we gewoon wat vaker ervan genieten"
"Hoi allemaal, ben bezig met een kweeksetje voor paddo's. We gebruiken deze maar af en toe. Van onze laatste kweek van 4 jaar geleden hebben we nog steeds over maar het werkt niet meer, hooguit lekker op een pizza of zo Nu bedacht ik om de verse oogst in de vriezer te bewaren. Is dat mogelijk en behoudt het dan wél zijn werking? Ben benieuwd naar jullie antwoorden. Alvast bedankt."