Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sorry als dit al vaker gevraagd is, ik heb mijn best gedaan met de zoekfunctie.. maar daar ben ik vast niet zo handig mee (niet dat het heel ingewikkeld is maar ok..). Ik heb nu 3x paddo's gebruikt en het is alle keren goed gegaan, maar ik vroeg me af of iemand nou echt een beetje nauwkeurig zou kunnen beschrijven hoe een bad trip, of unieke trip zoals sommigen van jullie het graag noemen, nou voelt zeg maar. Voorzover dat mogelijk is natuurlijk want het is vast heel moeilijk uit te leggen, net zoals ik het gevoel van een normale trip niet uit zou kunnen leggen. Maar wat is nou de reden dat sommigen het liever uniek ipv bad noemen? Kan het zo zijn dat een unieke trip niet onplezierig is? En zijn er veel mensen die vaak getript hebben maar nooit een bad/uniek trip hebben gehad? Ik had tijdens één van mijn trips een keer heel even dat het gevoel van mijn trip totaal anders was geworden. De trip ging sowieso heel erg in vlagen, het ene moment ging ik harder dan het andere. Maar op een zeker moment had ik dus even dat ik me heel raar voelde en toen leek er ineens iets om te slaan ofzo. De trip voelde totaal anders en ik had het gevoel er niet aan te kunnen ontsnappen (ik weet dat je dit niet moet proberen), ik werd heel angstig en stond nerveus op. Toen werd ik afgeleid door een vriend van me en was het weer weg. Korte beschrijving maar ik denk dat iemand die dit meegemaakt heeft het zal herkennen. Zou dit nou een soort op-het-randje-bad-trip kunnen zijn? Bedankt voor alle antwoorden op al deze vragen"
"Ik vroeg me af of het slim is voor mij om over een paar maanden lsd te gaan proberen. Ik heb tot nu toe al hasj, wiet, xtc, popppers en het belangrijkste als ik lsd wil proberen, paddo's, gedaan. Dat is allemaal goed gegaan, al had ik bij de paddo's (halve portie golden teachers) even het gevoel dat ik te hard ging, maar dat ging snel weer over (denk ik tenminste want tijd inschatten was wel erg moeilijk toen). Dus lijkt lsd mij een mooie aanvulling om ook eens te proberen. Het probleem is alleen dat veel mensen zeggen dat je het pas rond je 21ste moet doen en ik ben nu zelf 17. Daarom vroeg ik me af of het dom zou zijn om als ik eenmaal 18 ben(na nog een keer paddo's te hebben gedaan en als dat goed gegaan is) 50 microgram lsd te gaan nemen. Als ik over de drug lees klinkt het altijd heel mooi en als echt iets goeds voor mij, maar ik denk dat degenen hier, die wat meer ervaring hebben, beter weten of dit wel of niet handig is voor mij om te doen of dat ik gewoon nog een paar jaartjes moet wachten. Bedankt voor alle zinnige antwoorden"
"Zou je van een halve portie paddo's dan sneller een bad trip krijgen dan 50 mcg lsd? En ik had nog een kleine vraag: is er een kans dat ik na de trip in een psychose terecht kom? Op een site zag ik dat dit kan gebeuren en dat is eigenlijk het enige waar ik nog bang voor ben (naast een bad trip natuurlijk, al verwacht ik dat niet, maar hoe erg dat ook is het gaat wel over, en ik zou er ook een tripsitter bij hebben dus uit het raam springen e.d. zal ook niet gaan) ik heb trouwens zelf nooit psychische problemen gehad en ook niemand in de familie."
"bedankt voor alle antwoorden, ik heb mijn besluit genomen: als het allemaal lukt met regelen ga ik in de herfstvakantie 50 mics proberen. Er lijkt eigenlijk nog weinig op tegen te zijn en als dat bevalt probeer ik later nog wel een keer wat meer"