Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je hebt gelijk. Als je coke gebruikt word je persoonlijkheid anders maar na verloop van tijd blijft het bijna hetzelfde als je geen coke gebruikt. Heb het zelf ook. Wordt er erg gesloten en op mezelf van en heb dat nu ook als ik niks gebruik. Weet niet of dat nog veranderd. Ben zelf gestopt (hoop ik)."
"Gisteravond naar qlubtempo geweest in outland rotterdam. Ook coke gesnoven maar moest terug rijden dus alcohol was geen optie. Dus na de 3e keer wc werd ik echt naar. In mezelf gekeerd en voelde me niet relaxt. Dus niet meer gesnoven en na een uurtje was het zenuw gevoel weg. Moet wel zeggen dat ik me een stuk beter voelde nuchter dan onder invloed. Geen coke meer in disco's. Dit verschilt zoals verschillende reacties hierboven gelezen per persoon."
"Succes ermee !!! Ben er zelf ook mee gestopt. Toch wel een dure hobby. Volgens mij zijn de eerste paar weken het ergste. Daarna wordt het makkelijker. Alleen je merkt wel dat je toch niet zoveel echte vrienden hebt als dat je dacht. Tenminste dat heb ik. Nou hoor nog wel van de vorderingen."