Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nicotine, alcohol, speed en paddo's... En ik voel me keigoed x)"
"Ye, thnx azgaza voor de tips en toelichting, kzal dr achter aan gaan, maar dan nog ik vreet ze toch wel op... Maar wil wat meer info, voor mn vriendin, kwil haar niet gelijk afschrikken voor paddo's @Ellesdee: ik probeer wat lol te maken, maar ja lukt ook niet altijd... PS. kheb nog een ring, die is wel 1 cm dik, 2,5 cm breed."
"Ik maak me eigen vriendin niet bang, doe ik bij niemand...ik heb haar al gezegd dat ze zich gewoon moet laten meevoeren door de trip maar ze snapt het niet echt...*zucht Tja en ik maak toch een tripreport dus dan weet de rest gelijk hoe die "Marley Paddo's" werken.. Bne er zelf ook erg benieuwd na, want als het een nieuwe soort is, is het een eer voor me om uhm ff uit te testen natuurlijk ^^"
"Ze zijn net vers, zitten in een goedkoop plastic bakje, en er staat me merkstift op "Marley" "25 euro" Srry, kon het niet vinden...."
"Ik koop meestal het duurste wat er is, kijken of het ook de prijs waard is, Daarom wil ik graag weten wat dit voor shit is ^^, cus it's pretty expensive xD"
"Weet ik normaal koop ik kaalkopjes voor 9,50 of hawaaiaanse voor een tientje, mar zag deze achterin staan, en zat een fikse prijs op... Moet toch wel iets speciaal aan zijn dus... I'm gonna find out ^^"
"azgaza zei: Ik durf haast de wennen dat het tegen gaat vallen. Klik om te vergroten... Ben ik ook bang voor, niet voor de prijs...kreeg namelijk mn geld terug als ik niet tevreden was (vaste klant privileges ^^)..ze hebben me tenminste gegarandeerd dat ik dit zal onthouden. Maarja, we zullen zien"
"Kheb geen camera, uh ik ben een arme student die op kamers woont, srry kan ik niet echt zo maar halen, en daarbij ik heb een redelijk dure hobby ^^ PS. ik wou ze nu eigenlijk innemen maar bedacht me, moet namelijk over een half uurtje achter de bar staan, of zou dat beter gaan dan ? (dit is een retorische vraag, oftewel hoeft geen antwoord op)"
"Vandaag ga ik ze ff eten, ik zie wel of ze goed zijn, iig ik schrijf wel mn eerste tripreport op deze site... Ik ben iig de eerste die deze paddo's probeert en is wel een leuk idee ^^ Alleen ik ben bang voor mn vriendin ik weet namelijk niet hoe zij reageert..."
"Nice"