Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb 1 keer ket geprobeerd,dat was wel een leuke ervaring ik voelde me zwerig en duizelig op een goede manier. Maar ik zou weleens willen weten hoe zo'n k-hole ervaring is. Ik heb van een aantal mensen gehoord dat het echt niet prettig en gevaarlijk is. En dat ze het heel angstaanjagend hebben ervaren. Een aantal mensen vertelden me dat het een fijne ervaring was. Maar ik heb tot nu toe meer negatieve dan positieve verhalen gehoord Wat zijn jullie ervaringen met de K hole?"
"Eerst had ik er nooit last van maar de laatste tijd wel, ik denk dan gewoon fock it en ik ga zitten en denk ff ergens anders aan. na een kwartier/halfuur ga ik terug naar de wc en dan lukt het wel. Dat is echt een opluchtend gevoel pff"