Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik ben nieuw hier omdat ik met een probleem worstel en hier wat meer informatie hoop te krijgen. Kort samengevat: Ik lijd aan PTSS en NSS (Narcistisch slachtoffer syndroom), ben daarvoor in behandeling bij psychiater na zelfmoordpoging. Momenteel neem ik daarvoor antidepressiva: Cymbalta 60 mg (serotonine en noradrenaline) 's ochtends en Nestrolan 100 mg (Trazodone hidrochloryde) + Alprazolam 50 mg 's avonds. Voordien soms ook halve benzo overdag als ik paniekaanval kreeg, maar dat is niet mer nodig. Ik kan op die medicatie drinken zonder bijwerkingen, in die zin dat ik natuurlijk niet drink na Nestrolan en Alprazolam, want dan ga ik tegen de vlakte. Deze medicijnen zijn voorgeschreven door de psychiater en worden nauwkeurig opgevolgd. En ik moet zeggen dat ik me stukken beter/gelukkiger voel dan een paar maanden geleden. So far, so good... Nu had ik graag geweten of Prazepam (Lysanxia) gebruikt wordt als verkrachtingsdrug. En hoe gevaarlijk dit kan zijn in combinatie met de medicatie die ik al neem, en ook in combinatie met alcohol. Ik ben een paar weken geleden een viertal uur van een nacht kwijt en ik heb het vermoeden dat er in die vier uur dingen gebeurd zijn die niet kunnen. De man die toen bij mij was heeft toegang tot Prazepam. Zijn eigen vrouw heeft al driemaal hetzelfde als ik meegemaakt. En vorige week is er een getuigenis van een derde vrouw opgedoken. Ik ben ongeveer vier uur kwijt, heb flarden van een donkere, koude plaats en gras. Verder niets... Onderweg naar huis heb ik eerst een paniekaanval gekregen, even later viel ik in slaap en ben op geparkeerde wagen gereden. De eigenaars hebben de politie gebeld en die hebben alle moeite van de wereld moeten doen om mij wakker te krijgen... Na een ongeluk... Dan zit je toch vol met adrenaline? Val ik gewoon in slaap... Klopt niet! Nadien heb ik 24 uur aan een stuk geslapen en nog steeds geen enkel idee wat er in die vier verloren uren gebeurd is, waar ik gezeten heb en waarom ik in godsnaam mijn eigen auto genomen had, terwijl ik met de taxi naar huis zou gaan... Iemand hier die mij een antwoord kan geven? Ik ben namelijk bang dat ik verkracht ben die nacht..."