Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, Ik heb laast van iemand een halfje MDMA kristallen gekocht. Het leek mij wel een beetje veel maar ik was in de veronderstelling dat hij een halve dosis bedoelde. Ik heb het in 2x ingenomen met c.a. een uur er tussen en nadat ik alles had ingenomen voelde ik mijn handen en later ook armen en benen tintelen alsof er bubbeltjes in mijn bloed zaten. Ik kon niet meer stoppen met bewegen. Verder voelde ik mij niet slecht en heb me best vermaakt. De volgende dag voelde ik het effect nog steeds al was het wel sterk afgenomen. Toen in de gast die het mij verkocht had weer tegen kwam vertelde hij mij dat het geen halve portie was maar een halve gram. De dagen er na merkte ik dat mijn concentratie vermogen ernstig was afgenomen. Zo vond ik mijzelf voor een stoplicht wat al een paar keer op groen gestaan had te wachten en meer van dat soort sukkelige dingetjes. Verder merk ik dat ik snel moe ben, veel slaap en behoorlijk verknipte dromen heb over wat er tijdens het feest gebeurd is. (wat in het echt niet zo heel bijzonder was) Wat ik mij af vraag is: In hoe verre hersteld mijn klaarblijkelijk nog al in de war zijnde grijze massa zich weer en hoe lang kan dat gaan duren. Misschien zijn er andere mensen met soort gelijke ervaringen of die hier meer van weten die mij hier wat over kunnen vertellen. Groet, Floris"
"Thanx voor het advies en de gerust stellede woorden. Het is intussen 5 dagen geleden en ik voel mij al weer een stuk beter. Gister had ik 4 biertjes op en kreeg toen wel weer het gevoel dat ik maar beter even kon gaan liggen… dus het is nog niet helemaal zo als het hoort. Voorlopig maar even wat rustig aan doen . Wat Vitamine C betreft dat zal verklaren waarom ik zo een enorme zin in sinaasappels had en in tussen ook al een netje en een paar pakken sap op heb in de afgelopen dagen. Op die avond zelf had ik trouwens ook al meer als een half pak van dat cool best verse sap op . Voor de zekerheid had ik op die avond maar 2 zakjes gekocht omdat ik in de veronderstelling was dat het om halve porties ging i.p.v. halve grammen. Beter dat ik dat 2e zakje onaangebroken gelaten had anders had ik idd wel een hartaanval kunnen hebben of zo. Intussen heb ik het spul aan een Marquis test onderworpen. De kristallen die qua kleur en textuur wat weg hadden van suiker kristallen (al was de vorm meer als die van kwarts kristallen) kleurden de test vloeistof bijna meteen paars/zwart. Wat op de aanwezigheid van een xtc-achtige substantie zou moeten wijzen. Ook kwamen er gas bubbeltjes vrij wat op de aanwezigheid van een DXM-achtige stof zou moeten wijzen. Wat de hoeveelheid betreft.. ja ik had het ook eigenlijk wel kunnen weten als ik er een bommetje dat al groter is als een pil maak terwijl een pil nooit puur kan zijn. Wat 2 buisjes GHB betreft… juist dat is dus precies wat ik bedoel. Hoe groot is 1 buisje en tot hoe ver gevuld… kunnen makkelijk misverstanden over ontstaan als twee mensen het niet over de zelfde buisjes hebben. Gr, Floris"
"Intussen bijna een jaar later, Ik heb nog wel eens een pil genomen maar dat zal hoog uit 2 tot 3 x geweest zijn. De MDMA heeft voor zover ik het kan beoordelen nog wel degelijk een staartje. Het effect van de MDMA komt vooral als ik in een soortgelijke omgeving ben zo af en toe terug. Het is dan niet dat ik normaal blij ben maar echt dat specifieke universele gevoel van liefde dat ik alleen zo voelde met MDMA dat dan weer vol naar boven komt en uren aanhoud. Als of ik een goeie pil genomen heb. Het is intussen zeker 7 maanden geleden dat ik MDMA of een “XTC” pil genomen heb en ik ben het ondanks de goede ervaring niet van plan in de nabije toekomst nog eens te nemen"