Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vervelend allemaal. Hoe gaat het nu? De gevolgen die je beschrijft vind ik best extreem. M.i. allemaal niets ernstigs maar wel interessant. Mocht je weer aan de uppers gaan probeer dan te voorkomem dat je doorhaalt, een ander middel zoals coke of een designer zoals 4fmp of 3mmc maakt dat makkelijker. Ik heb het idee dat de slaaponderbreking het grootste (emotionele) effect op je heeft. Qua omgang met de dip is het volgens mij belangrijk bezig te blijven, zo snel mogelijk je normale ritme/patroon weer op te pakken en je jouw gevoelstoestand daar ondergeschikt aan maakt. Waar je mee bezig bent maakt niet zoveel uit, als je maar in de 'flow' blijft. Denk aan met mensen afspreken, huishouden, voeding en alleen korte periodes 'vermaak' zoals TV kijken/gamen/internet/lezen. Afsluitend: als je drugs gebruikt en/of als je beter wil begrijpen hoe je je voelt en waarom raad ik iedereen aan zich te verdiepen in de werking van neurotransmitters en de effecten van drugs. Probeer niet op zoek te gaan naar antwoorden, die vind je niet als leek en zonder klinische analyse, maar naar achtergrondinfo bij ervaringen. In deze situatie is er bijvoorbeeld een hoop relevante info te vinden over de werking en herstel van het middel en de fysieke (slaap, duizeligheid, stress) en emotionele (herbeleving, negativiteit, gebrek aan focus en behoefte aan controle) effecten. Mocht je je willen inlezen over een aspect van jouw ervaring laat het dan weten, dan kan ik wel wat leesvoer aanwijzen."