Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, Ik drink niet echt vaak, maar als ik drink en een beetje dronken word, ben ik lastig te stoppen en word best vervelend (zegt iedereen bijna... lol) Das mijn probleem. Maar kan ook weken zonder... Maar 8%+ biertjes (want de meeste zien volgens mij alleen “2 biertjes” staan). Die zijn wel een stuk heftiger, als ik 1 van die drink ben ik al op mn level en bij 2 word ik al vervelend denk)) Denk niet dat het lukt, maar zou het proberen om naar “normaal” bier te gaan 4-5%, al zal die de smaak daar niet zo lekker van vinden."