Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Leuk report om te lezen. Goed geschreven ook! Het is een prima eerste keer geweest. Het is goed gegaan en dat is wat uiteindelijk telt. En waarom houdt het report na 0700 op?"
"Superleuk report! Goed geschreven ook. Leuk om te lezen en heel herkenbaar. Mijn vriendin en ik hebben het onlangs in thuis-setting ook weer eens gedaan na jaren. Dan wel beide met een pilletje. Twijfel nog steeds hoe en of ik m'n tripreport moet schrijven gezien de hoge X- & R-rated inhoud."