Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goeiemorgen, Heb me juist aangemeld hier omdat ik denk dat het me wel zou moeten helpen als ik dit even neerschrijf omdat ik het nergens kwijt kan, ben hervallen na 4 maand en half clean. Ben nu 4 dagen wakker , met 1 nacht slaap.... ik heb nog 2g over , daarachter moet het gedaan zijn... ik dacht dat ik er klaar voor Was. wou proberen om de 2 weken in het weekend Te gebruiken maar dat gaat hem niet worden,moet er gewoon afblijven. weer het verzwijgen,paranoia gedrag.. niet kunnen stoppen. Ben teleurgesteld in mezelf , en mijn vriendin waar mee samenwoon weer aan voorliegen.. terwijl ik vorige zei dat ni meer ging gebeuren.... hmmmm zucht na deze 2g ist gedaan"