Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Misschien is deze vraag al eens geweest maar stel je hebt gemiddelde G en neemt deze eerst met wat frisdrank op een lege maag dus 4 uur niet te eten een dosis van 2.5 milliliter met zo'n spuitje hoeveel moet je dan bijnemen en wanneer kan je bijnemen ? Dat het effect zeg maar soort van hetzelfde blijft heel de tijd door"
"Allereerst bedankt voor de reacties Ik heb het zelf niet laten testen maar begin meestal met 3 mililiter om een uur of anderhalf/twee later een 2 mililiter bij te nemen Tot nu toe werkt dit wel prima, moet zeggen dat het dan ook op best nuchtere toestand is, dat zal wel flink meespelen .. Ik ben zelf 1.77 en weeg iets minder dan vijfenzeventig kilo Voor het slapen nemen doen we sowieso niet, wel is het erin geslopen dat ik nu ook af en toe alleen gebruik.. Dit ook omdat het niet opvalt, heel stom natuurlijk. Maar zolang het niet ernstige vormen gaat aannemen bijvoorbeeld meer dan 8 mililiter in paar uur wanneer alleen dan prima. En Natozlato, dat lijkt mij nogal wat om bij te houden, op zo'n manier! Jen, dat vindt ik toch wel een meegenomen iets van dit middeltje, het werkt niet te lang, is al snel niet meer aantoonbaar, geeft geen uiterlijke kenmerken van gebruik aan, mits het niet te dol is.. En vooral dat eten gewoon geen probleem is! Rebell, zelf maak ik een printscreen van mijn scherm om het later terug te zien"
"Om nog even iets toe te voegen aan mijn eerdere post, voor het slapen en gebruik zitten meestal nog wel een paar enkele dikke uren"