Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kun je ze dan nog eten? Gebeurt er niets? Of juist wel > verkeerd?"
"Adrenochroom zei: Je zult niet in een klap schizofreen worden maar het is wel wat linker dan bij mensen die er niet gevoelig voor zijn volgens mij, maar let op ik ben absoluut geen expert op dit gebied! Beter klop je bij drugsinfoteam of jellinek of de huisarts aan! Klik om te vergroten... hahaha mn huisarts Maar ja ik ga het morgen doen met 2 exen bij een meertje voor de eerste keer (tsja) dus eh, nouja we zien wel"
"Het ging vandaag uiteindelijk niet door, ik laat ze nu wel drogen en ik kijk wel wat ik er mee doe. Aan de ene kant weet ik dat het dom is, maar aan de andere kant heb ik nooit enige blijk gegeven van deze ziekte, ik ben een behoorlijk stabiel en nuchter persoon. Het wordt geen gewoonte, dat sowieso, maar ik ben zo nieuwsgierig. En ben trouwens een zij, geen hij"
"mijn oom hoort gewoon stemmen en heeft gitzwarte ogen, maakt alleen maar pijnlijke opmerkingen, woont in een soort van huis dat is bijeengeraapt door planken en jaagt al zijn geld (dat hij per maand van mn oma krijgt) door aan drank. Hioj heeft lang haar dat is bijeengebonden met reepjes stof. Hij is eng ouwe!"
"jcutter123 zei: Dus jij hebt die 2 exen onder de duim wil je zeggen.. Klik om te vergroten... Ja, het zijn gewoon vrienden van me haha :P @Kapitein-x Ik ga niet nog 20 jaar wachten hierop, ik wil het nu proberen, niet wachten tot mn 35'ste haha."
"azgaza zei: Als je je stabiel voelt en denkt dat je goed in het leven staat en niet voelt alsof je aanleg hebt, kan het nog altijd zijn dat dat toch ineens komt. Het is natuurlijk ook mogelijk dat je de genen voor de schizofrenie helemaal niet hebt. Het is een risico dat je alleen zelf kan bepalen of je het wilt nemen, maar weet dat je gewoon een extra risico loopt dat de meeste andere gebruikers niet lopen. Ik heb trouwens ook vernomen dat schizofrenie vaker wordt getriggered door bad trips dan positieve trips bij mensen die er gevoelig voor zijn, daarom lijkt het er ook weer op alsof het meer het trauma van een nare ervaring is die het triggert dan de stof zelf. Als je het dus toch echt van plan bent te nemen en al die goed bedoelde advies kiest te negeren, zorg dan iniedergeval voor de best mogelijke setting en begin met een zo laag mogelijke dosis, dan verklein je het risico voor jezelf iniedergeval nog een beetje. Klik om te vergroten... Ik dacht aan 1/3 bakje mexicans, wat dus niet heel sterk is. heb het verder ook goed voorbereid nog even wachten op mooi weer en dan gaat het gebeuren."
"Marten! zei: Welhallodaar zei: Maar aan de andere kant weet je hoe vet schizofrenie kan zijn, je ligt op je bed en je staart naar een muur en voor je het weet zie je een tv. vet chill. Al zit je in de gevangenis in een witte kamer je hebt de tijd van je leven geloof me! Klik om te vergroten... Ik hoop echt dat je een grapje maakt hier, en als je dat niet doet heb je blijkbaar totaal geen idee wat schizofrenie inhoudt en wat het met mensen kan doen en zou je al helemaal niet moeten zeggen dat het "vet" is. Schizofrenen met visuele hallucinaties kunnen voor zover ik weet niet zelf bepalen wat ze wel of niet zien, van een muur kunnen ze geen televisie maken en een cel zal heus geen tropisch bounty-eiland worden. Werk zelf in een psychiatrisch ziekenhuis en zie dus wat het met mensen kan doen. Er zijn mensen die (vrij) normaal kunnen leven met hun schizofrenie, afhankelijk van het type schizofrenie dat ze hebben. Anderen zullen de rest van hun leven tussen de muren van een instelling door moeten brengen. Dit soort onzinreacties kunnen me echt boos maken Klik om te vergroten... het is idd niet niks."
"Wat zijn de gevaren? Nogal veel schizofrenie in de familie..."